Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-25, 23:52   #41
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Tusen takk for jobbgratulasjoner. Det blir bra å få jov å lande der jeg har vært i halvannet år.

Så gøy du har landet ny jobb. Kan jeg spørre hva du jobber med nå , siden du sa hadet til læreryrket?
Jeg er selv i prosess med å finne noe nytt.

Gammel 01-09-25, 09:55   #42
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De fantastiske vennene våre. En hel helg sammen med dem på hytten og de bidro med så utrolig mye glede, omsorg og sprell til feiringen av vårt sølvbryllup. Det ble en uforglemmelig helg, fylt med øyeblikk jeg er sikker på at vi alle vil bære med oss resten av livet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-25, 23:43   #43
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Pelen

Gammel 02-09-25, 01:08   #44
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, jeg elsker de litt kortere "pull on" buksene fra kay/day, jeg har dem i flere farger, og nå har de også kommet i mørk denim. Så en slik ble med meg hjem forrige dagen.

Glad ikke bare idag, men hele helga, etter at jeg rakk innom en KappAhl på fredag og kjøpte buksa som My framsnakka. Den såkalt korte rekker ned til skosålene mine, og jeg kunne bruke den med én gang uten å ha den innom symaskinen først.
Takk for tipset!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-25, 09:42   #45
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Som fersk valpeeier, har jeg den noe sære følelsen av å være glad for bæsjekuler på plenen (i motsetning til på gulvet inne).

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-25, 11:43   #46
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Så mye fint å lese om her!

Jeg har syklet til min nye arbeidsplass på Universitetet i dag! Det er stor glede å sykle forbi den bilkøen jeg vanligvis står i for å kjøre dobbelt så langt til jobb. Og begynner å finne ut av noen litt utfordrende nye systemer. Stor glede og entusiasme her altså.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-25, 11:46   #47
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Så gøy du har landet ny jobb. Kan jeg spørre hva du jobber med nå , siden du sa hadet til læreryrket?
Jeg er selv i prosess med å finne noe nytt.

Hei og takk
Jeg er havnet over i kommunal saksbehandling, men har også brukerkontakt og har hovedansvar for oppfølging av en av tjenestene. Har et helt annet tempo, flexitid, mulighet til å planlegge dag og uke, og jeg får gå på do når jeg må. I tillegg opplever jeg en tillit fra ledelse som jeg aldri opplevde i læreryrket. Merkelig når jeg på en måte er ufaglært i stillingen. Får mye ros og gode tilbakemeldinger, og kjenner mye mening og mestring.

Håper du finner et sted å bli værende.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-25, 21:23   #48
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Glad ikke bare idag, men hele helga, etter at jeg rakk innom en KappAhl på fredag og kjøpte buksa som My framsnakka. Den såkalt korte rekker ned til skosålene mine, og jeg kunne bruke den med én gang uten å ha den innom symaskinen først.
Takk for tipset!

Skjønner jeg må innom jeg og. Trenger bukser desperat nå.

Gammel 03-09-25, 22:56   #49
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Imorges møtte jeg tilfeldig på gata en toppkandidat til stortingsvalget i mitt fylke. Siden det var solskinn og generelt en fin dag, så stoppa jeg opp og sa "hei, jeg skal stemme på deg!" - og vedkommende lyste opp og takka for det, og så gikk vi videre.

Jeg ble glad jeg også, for at hen ble så glad for noe så enkelt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-25, 23:17   #50
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har fått WiFi tilbake!

Gammel 04-09-25, 08:28   #51
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har tatt lappen på tung MC!

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-25, 09:50   #52
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer Anda, så gøy!

Gammel 04-09-25, 10:12   #53
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Ser frem til noen timer alene hjemme.

Gammel 04-09-25, 10:48   #54
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Gratulerer. Jeg prøvde det for ca 15 år siden, men ga opp.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-25, 11:52   #55
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Gratulerer. Jeg prøvde det for ca 15 år siden, men ga opp.

Takk! Mye vanskeligere og mer intenst enn jeg hadde sett for meg, ja

Gammel 04-09-25, 15:04   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

WOOHOO! Gratulerer! Det er frihetsfølelse det! Har du sykkel ennå?

Sist redigert av Maverick : 04-09-25 kl 15:09.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-25, 15:10   #57
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag er jeg fortsatt godt fornøyd med at datter (10) og hennes hockeykompis klarte å finne veien fra ishallen og hjem på egenhånd i går, det er et lite stykke og inkluderer både t-bane og buss, men GUD så mye enklere å få logistikken til å gå opp når de kommer seg til og fra sånne steder selv altså.

Gammel 04-09-25, 15:57   #58
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

WOOHOO! Gratulerer! Det er frihetsfølelse det! Har du sykkel ennå?

Ja, en rød og blid Honda. (Som har måttet trenge ny clutch et par ganger underveis her. )

Gammel 04-09-25, 15:58   #59
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Endelig funker HBO Max på nettbrettet mitt. og enkel

Også er jeg glad jeg har lært å lytte til kroppen og ikke toppen.

Sist redigert av Millen : 04-09-25 kl 17:45.
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-09-25, 16:05   #60
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ja, en rød og blid Honda. (Som har måttet trenge ny clutch et par ganger underveis her. )

Hahah, det er ikke så rart, kløtsjing er ikke bare bare. Jeg røyk wiren en gang utenfor Gjøvik og måtte mekke på siden av veien med telefonsupport.

Nyt veien!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.