|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
♡
|
Anbefal et vegghengt toalettToalettet som er i huset vi har overtatt er ikke spes hygenisk. Det spruter når menn står og tisser (kan ikke tvinge gjester til å sette seg, selv om det hadde vært ønskelig ...), spylingen spruter, og avføring setter seg lett
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Anbefal et vegghengt toalettDa vi pusset opp badet i den forrige leiligheten fikk vi et vegghengt fra Villeroy & Bosch. Det har sikkert kommet nyere modeller av det, men det var veldig fint og praktisk. Ingen snirklete kanter som var vanskelig å holde rene, ingen sprutproblematikk som jeg kan huske og pent og stilrent.
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal et vegghengt toalettAh! Vi har verdens beste dass! To stykker, faktisk, begge ble installert i fjor da vi renoverte hus. De har en spesiell metode å spyle ned på som er anti-sprut, og de er veldig lette å rengjøre! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Sv: Anbefal et vegghengt toalettDet er iallfall Villeroy & Bosch, men jeg greier ikke å finne noe modellnavn eller -nummer. Har spurt mannen om han kan sjekke i oppussingsmailene. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: Anbefal et vegghengt toalettJeg har også fra Villeroy og Bosch som jeg tror spyler ned slik Hyacinth beskriver. Jeg fant ordren, og jeg tror det heter dette: Subway 30 WWC. Det er i alle fall verdt å ta en titt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Sv: Anbefal et vegghengt toalettLigner veldig på denne, ja. Tror det er den: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal et vegghengt toalettVi har tre vegghengte Villeroy & Boch ( ikke bosch) og har null problem med de tingene du nevner.
|
|
|
|
#8 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Anbefal et vegghengt toalettVi har to vegghengte som jeg ikke vet merket på, men kan sjekke det når jeg kommer hjem. Begge våre to også har null problem med de tingene du nevner. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Anbefal et vegghengt toalettFlyttet fra et hjem med Villeroy & Boch Subway, like fornøyd alle 18 årene. Do og bidet, Gerberit sisterne.
|
|
|
|
#13 |
|
I mål
|
Sv: Anbefal et vegghengt toalett
Ja, jeg skulle i et optimistisk øyeblikk bære toalettskåla selv inni en eske fra bilen ifjor. Men den er både tyngre og mer ubalansert enn man skulle tro. Mistet den bare type 10 cm, men den knuste totalt. Fikk da forklart at slike skåler lett knuser. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Anbefal et vegghengt toalettDet var brutalt. |