|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag? #03
Jeg har lest den, men synes ikke den blir noe bedre. Du verden så mange ord for så lite handling. |
|
|
|
|
|
#202 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe. Jeg holder på med boka nå. Litt enig, ja.
|
|
|
#203 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg likte den, men der var fordi hun karakteren traff så veldig. Den er ubehagelig, for hun er jo et så veldig ubehagelig menneske.
|
|
|
#204 |
|
flisespikker
|
Nei, det er da bare en liste, man kan liste opp hva man vil. (Og jeg vil ikke egentlig si at noen av listene som er der pr. nå bare inneholder dype viktige bøker.
Jeg syntes også den gikk trått i starten, særlig fordi jeg virkelig ikke likte noen av folkene.
|
|
|
#205 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Men det jeg lurer på, er hvorfor Outlook på telefon og ipad viser meg som innkalt til møter som jeg slett ikke er innkalt til, og som jeg ikke står som innkalt til i desktop-Outlook.
|
|
|
#208 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Om en kanskje må gi seg med frivillig arbeid når en er så sliten at en er på gråten før en skal avgårde |
|
|
|
|
|
#209 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#210 |
|
rakkarpus
|
Da har de den ikke tilgjengelig på biblioteksøk heller, kanskje? Dvs at du kan bestille den fra et annet bibliotek i Norge som eventuelt har den inne?
|
|
|
#212 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Har ikke Fabel, og har aldri brukt biblioteksøk. Men sistnevnte kan jeg jo undersøke nærmere.
|
|
|
#213 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Send meg en melding tett før neste gang vi skal trene sammen, du kan låne min! (Jeg kan legge den i en pose sammen. De dvd-ene dine som har ligget i gangen min i to år.
|
|
|
#214 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller kanskje ta en pause?
|
|
|
#215 |
|
Textrovert
|
Åh, tusen takk! Will do!
|
|
|
#216 |
|
finner ut av mye
|
Jeg prøvde, men den fenget ikke.
|
|
|
#217 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Kanskje bør du gi deg, men jeg synes du kan kjenne godt etter. Jeg gjør også frivillig arbeid, og noen ganger er dørstokkmila veldig lang (høy?). Men når jeg vel er på plass, treffer alle folka og kjenner på stemningen, så vet jeg at det er verdt det allikevel. Jeg kjenner at det har positiv innvirkning på livet mitt, så derfor bør jeg fortsette. Men du må kjenne på det for din del. Kanskje gjør du ikke "riktig" type arbeid for å gi deg påfyll.
|
|
|
|
#218 |
|
flisespikker
|
Nei, det er nye møter som er opprettet nå. Det er bare møter som ligger i kalenderen til en bestemt kollega, men det er ikke alle hennes møter heller, bare noen av dem.
|
|
|
#219 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03I dag lurer jeg på om jeg er den eneste som syns det er litt rart å tenne lys for brannofre?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#220 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Er det noen som vet en del om valg?
|
|
![]() |
|
|