|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Turbukseanbefaling?Jeg trenger ny turbukse. Den skal være til helårs bruk, med unntak av de varmeste sommerukene.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Turbukseanbefaling?Hagløfs rugged flex er min absolutte favoritt. Jeg er 158 cm, men opplever den ikke spesielt lang i beina. Jeg bretter den opp et par cm, men kan fint bruke den uten å brette også. Den sitter veldig godt på, er god å bevege seg i og har nok lommer for mitt bruk iallfall. Jeg har 4 stk i ulike farger, de fleste kjøpt på Tise. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Turbukseanbefaling?Norrøna Svalbard flex. Jeg har to av den.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Turbukseanbefaling?
Den er normal etter min mening. Den er høy i livet og går godt over hoftene. I tillegg har den et lite parti bred strikk på linningen i hver side og det gjør at den sitter veldig godt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Takk! Jeg har èn av den, kjøpt brukt etter å ha fått anbefalt den her inne for en del år siden (kanskje av deg?
|
|
|
#7 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Takk! Jeg fant en veldig rimelig en på Finn, så tester den.
|
|
|
#8 |
|
finner ut av mye
|
Det er ikke umulig. Jeg har en gammel modell og en nyere som jeg kjøpte for 2 år siden, og den nyeste har de forandret mye på, så den har blitt enda bedre.
|
|
|
#9 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Aha! Hva slags endringer?
|
|
|
#10 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Turbukseanbefaling?Nå fant jeg ut at det er herremodellen jeg har.
|
![]() |
|
|