Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris
Opprinnelig lagt inn av Mams, her.
Det er godt mulig det ikke har omkommet noen pga sykdommene/ettersykdommer, men det viser vel at vaksinasjonsprogrammet fungerer det da.....
Men jeg ville ikke basert opplysningene bare ut fra en leges uttalelse.
Jeg vet heller ikke hvor mange barn som har endt på sykehus, men om det hadde vært et antall av størrelse hadde vi nok blitt opplyst om det.
Og man må også kunne knytte det opp mot vaksinen.
I min bekjenskapskrets har jeg ikke hørt om noen som har havnet på sykehus og fått livsvarige skader etter vaksinen, egentlig har jeg ikek hørt om noen som har havnet på sykehus i det hele tatt pga vaksine.
Med tanke på hvor mange som får vaksiner så må man regne med at noen får kraftigere reaksjoner en andre. Men i de færreste tilfeller er det snakk om skader av varig karakter.
Der kommer forskjellen inn ved f.eks kusma og røde hunder.
Kusma kan føre til at gutter blir sterile og Røde hunder hos en som er gravid kan føre til alvorlige skader hos barnet.
Hvis du leser så baserer jeg ikke ut fra en leges uttalelse, herregud, vær så snill .....
Spør på helsestasjonen du hvor mange barn blir kjørt på sykehus, det er en grunn til at du må sitte der i 20 minutter etter en vaksine.
SELVFØLGELIG står det ikke mye om de som blir skadet av vaksinasjoner, det ville være krise og spre frykt, og foreldre velger å ikke vaksinere. Folkehelsa prøvde desperat å stoppe det TV2 programmet for et par år siden. Det skal svært lite til før foreldre blir skeptiske og slutter å vaksinere.
|