|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan kvitte seg med gammelt piano?Muligens ikke riktig underforum.
|
|
|
|
#2 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kvitte seg med gammelt piano?Hm, skoler eller barnehager kanskje?
|
|
|
#3 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Hvordan kvitte seg med gammelt piano?Er du sikker på at det pianoet er verd noe? Vi hadde arvet piano i min oppvekst, og vi måtte alle sammen gjennomgå opplæring på det. For noen år siden hadde mine foreldre en pianostemmer innom, og hen sa at det var ingen vits. Dette pianoet var det enten umulig å stemme, eller så ville det uansett ikke klare å "holde" på stemmingen særlig lenge.
|
|
|
#4 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kvitte seg med gammelt piano?
Ja, det er dette jeg er litt redd for - at det har mindre spilling igjen enn det jeg tror. Det har stort sett ikke vært spilt på de siste 20-25 årene, men ble veldig mye spilt på i tiårene før det. Bare skjærer sånn i hjertet å kaste et helt piano så hadde håpet noen hadde noen kjempelure ideer
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvordan kvitte seg med gammelt piano?Det er dessverre pianooverskudd her i landet. Jeg fikk heldigvis gitt bort mitt når jeg oppgraderte til flygel.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvordan kvitte seg med gammelt piano?Alle jeg kjenner som har et gammelt ubrukt piano, som ikke har blitt brukt, og derfor ønsker å gi det et nytt hjem, har endt opp med å kaste pianoet til slutt, desverre. Så jeg blir ikke overrasket om du ikke blir kvitt det.
|
|
![]() |
|
|