|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Hjelp meg å finne den perfekte høst-parkasen!Jeg ser etter en parkas eller litt lang jakke. Jeg rager bare 161 centimeter over bakken, så den kan ikke være for lang (jeg synes i utgangspunktet Didrikson Thelma er litt for lang for meg). Parkasen skal være både sporty og stilig. Tenk bybruk til en som helst beveger seg til fots i all slags vær.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hjelp meg å finne den perfekte høst-parkasen!Jeg synes at Thelma fra Didriksons oppfyller nesten alle kravene dine, sånn fortsett fra at den ikke finnes i brun. Jeg fant den i mørkegrønn.
|
|
|
|
#3 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hjelp meg å finne den perfekte høst-parkasen!Takk, ja jeg har altså en gammel Thelma som jeg har brukt masse. Enig i at den oppfyller nesten alle kravene, men den er litt lengre enn jeg hadde ønsket meg. Jeg har kikket litt på den som heter Gwen.. Den tror jeg er bittelitt kortere. Men den finnes ikke i brun, da ...
|
|
|
#4 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hjelp meg å finne den perfekte høst-parkasen!Jeg har denne fra Helly Hansen og er greit fornøyd med den.
|
|
|
#5 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hjelp meg å finne den perfekte høst-parkasen!
Takk! Fasongen på den ser ganske perfekt ut. Skulle dog ønske den var mer brun enn beige.
|
|
|
#6 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hjelp meg å finne den perfekte høst-parkasen!Nei, jeg har ikke funnet noen parkas.
|
![]() |
|
|