|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#821 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Märtha Louise og mediaHun (og han) må ha ekstremt høye tanker om seg selv. |
|
|
|
|
|
#822 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Märtha Louise og media
Jeg tenker Kardashian ville være et godt valg. Nå lever hun av å være berømt.
|
|
|
#823 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Märtha Louise og mediaDette er jo reality |
|
|
|
|
|
#824 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Märtha Louise og mediaJeg tipper også at noen er litt skuffet. Og at det snart vil komme påstander om at dette har rasistiske årsaker. |
|
|
|
|
|
#825 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Märtha Louise og mediaJeg synes debatten i går var interessant. Jeg har lest innleggene til Therese Sollien i Aftenposten, og det virker jo som om pressen her først har blitt invitert og fått akkrediteringer, for så å bli brukt som innhold til dokumentaren. Märtha og Durek bryter spillereglene, rett og slett.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#826 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Märtha Louise og mediaMannen fastslo i går at hvis vi skal gifte oss noen gang, så skal han definitivt ha en stand i bryllupet hvor det selges datautstyr.
|
|
|
#827 |
|
heimføing
|
Sv: Märtha Louise og media- og varebil med firmalogo parkert utenfor, regner jeg med, My? |
|
|
|
|
|
#828 |
|
heimføing
|
Hvem er Therese Sollíen? Link(er)? |
|
|
|
|
|
#829 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Mulig denne er bak betalingsmur? https://www.aftenposten.no/meninger/...flix-galleriet
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#830 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Therese Sollien er kommentator i Aftenposten, så hun og Trine Eilertsen er med stor sannsynlighet samsnakket om dette.
|
|
|
|
#831 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Märtha Louise og mediaNå er dokumentaren kommet, og jeg leser kritikken av den i ulike aviser på nett, og tror den er minst like ille som fryktet. Hva den der sjamanen får seg til å si?
|
|
|
|
#832 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Märtha Louise og mediaJeg skal i hvert fall ikke se den, har ikke lyst til å bidra til mer oppmerksomhet og inntekter for de to. At det går an å ha så lite respekt for avtaler man inngår med sin egen familie.
|
|
|
#834 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Märtha Louise og mediaSkal heller ikke se den, bare orket å lese overskrifter om dette. Stakkars resten av kongefamilien tenker jeg.
|
|
|
#835 |
|
Introvert optimist
|
Enig!
|
|
|
#836 |
|
fri
|
Sv: Märtha Louise og mediaJeg hadde tid til å se den i dag formiddag siden jeg lå syk på sofaen, og ble vel ikke spesielt overrasket over noe i den dokumentaren. Media skriver jo så mye om det, at man egentlig ikke trenger å se den. Mest gammelt nytt for oss nordmenn, men vi får jo sett litt fra bryllupet da som vi jo ble snytt for i fjor. Men det er jo en bitteliten del av det. Synes forøvrig også at de balanserer litt kritikken Durek har mot kongen i løpet av dokumentaren da, men det faktum at de utnytter prinsesse-tittelen for alt det er verdt, er jo så klarte et soleklart brudd på "avtalen" de har. Men kommer kongen til å ta fra henne tittelen for det? Neppe. Hun er jo tross alt førstefødt, og skulle jo egentlig vært tronarving. Hvis de først skal slippe noen i kongefamilien fri, så burde vel alle blitt fri. Ikke kun Märtha. |
|
|
|
|
|
#837 |
|
Panzerekstremfeminist
|
|
|
|
|
|
#838 |
|
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Dette! Da er du beskyttet og privilegert. Jeg blir mest trist på vegne av kongeparet. De fortjener ikke dette. Og fra sin egen datter?! Hun burde hylle de i den alderen de er. (Og jeg er generelt ikke for monarki mer) |
|
|
|
|
|
#839 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Märtha Louise og mediaJeg syns det er svært omsorgsfullt av Märtha å dra medienes blikk mot seg og sin ektefelle. Det har jo i lang-lang tid vært svært vanskelig og tungt for både Mette-Marit, Haakon og kongeparet. Endelig kan de svare på noe som ikke omhandler assosierte medlemmer av kongefamiliens kriminelle løpebane. Det må jo være deilig?
|
|
|
#840 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Märtha Louise og mediaLille meg får førstepremien for beste og mest relevante og ironiske kommentar. Herlig med en opptur i humøret her jeg ligger til sengs med feber og ubrukelig kropp. |
|
|
|
![]() |
|
|