Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Noen som har erfaring med produktene til Dr Ankerstjerne?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-25, 19:26   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har erfaring med produktene til Dr Ankerstjerne?

Er det noen her inne som har erfaring med kremene til Dr Ankerstjerne, og som vil dele erfaringer? Jeg vurderer sterkt å bestille.

Gammel 11-09-25, 19:59   #2
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har erfaring med produktene til Dr Ankerstjerne?

Jeg har prøvd de og syns ikke de var verdt prisen. Jeg sløste bort litt under påføring (kom for mye ut) og ville heller hatt krukker. Syns heller ikke den ga nok fuktighet.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-25, 21:01   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker de og er fornøyd. Du kan bestille prøvepakke for å teste ut, betaler da for porto og får små tuber med serum og kremer.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-25, 23:00   #4
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bestilt, mottatt og tatt i bruk prøvepakken, men de snakker om et par mnds bruk før man merker effektene, og jeg er nysgjerrig på om det er noen som har erfart effekten som loves. Dvs strammere hud og reduserte rynker.

Gammel 11-09-25, 23:23   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns de reklamene er så merkelige at det ikke frister.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-25, 12:15   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns de reklamene er så merkelige at det ikke frister.

Der har du meg også. Jeg har oppdaget at jeg antakelig er mye med oppmerksom på folks mimikk enn gjennomsnittet, og det er noe som er off med henne på de reklamene. Jeg blir litt skremt, faktisk - ikke fristet til å prøve.

:rar:

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-25, 15:19   #7
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Hvor lenge har du brukt produktene Robyn?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-25, 19:06   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Noen som vet ingredienslisten? Hvorfor skjuler de det?

Gammel 14-09-25, 06:25   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Hvor lenge har du brukt produktene Robyn?

Tror kanskje jeg har brukt de et års tid.
Ang linjer og alt det der har jeg ingen tro på at kremer vil hjelpe så jeg legger ikke så stor vekt på det. For meg handler det om at de må funke for huden min, og jeg har ikke funnet noe annet jeg har likt like godt.

-Pippi
Gammel 14-09-25, 10:48   #10
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Ang linjer og alt det der har jeg ingen tro på at kremer vil hjelpe så jeg legger ikke så stor vekt på det. For meg handler det om at de må funke for huden min, og jeg har ikke funnet noe annet jeg har likt like godt.

Betyr det at du ikke har sett at det har strammet opp huden?

Gammel 14-09-25, 13:01   #11
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Takk for svar!!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-25, 16:58   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Betyr det at du ikke har sett at det har strammet opp huden?

Jeg tror kanskje at fine linjer har blitt mindre markerte, så da har det muligens en viss effekt. Føler vel egentlig at huden rundt øynene generelt er litt strammere men jeg tør ikke love det siden jeg ikke har fokusert så veldig på det og ikke har noe annet enn det jeg føler/mener å komme med.
(Var litt trøtt når jeg skrev forrige svaret mitt, var på nattevakt. Når jeg sier jeg ikke tror på at det hjelper mot rynker betyr det at jeg tenker effekten stort sett er såpass liten at man bare merker endringen selv. Mulig jeg tar feil.)

-Pippi
Gammel 16-09-25, 18:33   #13
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Takk for oppklaring, Robyn. Tar gjerne det resultatet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.