|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
Erfaring med wake up light?Jeg sliter veldig med at være våkne nå som det er mørkt om mårran. Er det noen som har erfaring med wake up light og kan an/-avbefale? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaring med wake up light?Ja, og jeg merker god forskjell på de dagene jeg har glemt å sette den på. Jeg er usikker på hvor lang tid før vekking det skrur seg gradvis på, kanskje 15-20 minutter. Jeg skulle ønske jeg hadde en versjon med fine lyder, min har kun piping. Jeg har derfor alltid vekking fra mobilen på 2-3 minutter før lyset, sånn at jeg rekker å skru av varslinga på den før den begynner. Ofte er jeg halv-våken når alarmen fra mobilen går, noe jeg definitivt ikke er når ikke jeg bruker lyset.
|
|
|
#3 |
|
En som trener
|
Sv: Erfaring med wake up light?Jeg har den første Elise linker til. Våkner som regel av meg selv, dvs av lyset, en stund før klokka ringer, og det er veldig deilig. Så kan absolutt anbefale. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Erfaring med wake up light?Jeg har den Elise helst ville hatt, eller ihvertfall en som ligner veldig, og har brukt den i flere år. Fungerer veldig bra for meg. Våkner som regel av lyset, og det er mye mer behagelig enn å våkne av en alarm.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 19-09-25 kl 12:36. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
snur
|
Sv: Erfaring med wake up light?Mannen har den andre Elise linket til. Han liker den godt og synes han våkner på en mer skånsom måte av det. Jeg merker ikke at lyset slår seg på, jeg er en sånn som sover til klokka ringer og er lys våken så snart jeg slår opp øynene.
|
|
|
#6 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaring med wake up light?Jeg har den første Elise linker til, og liker den godt. Lyden plager ikke meg, og jeg har ikke tenkt å bytte før den evt. ryker. Da blir det definitivt ny.
|
|
|
#7 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Erfaring med wake up light?Eg har ei som heiter Wake Me som er kobla saman med ein app. Klokka begynner å lyse og spele skånsom musikk, før ho går over til irriterande piping. Når ho er over i irriterande piping må eg scanne ein vask for å få ho til å slutte.
|
|
![]() |
|
|