|
|
#21 |
|
ctrl+z
|
Sv: Pen ulljakke
Må si meg litt enig. Har fått med meg at hun er et usunt forbilde og at hun eksponerer barnet sitt, ellers er det fint lite jeg vet om mennesket.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 30-08-25 kl 13:07. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pen ulljakkeJeg hadde bekymret meg fint lite for at Nøstebarn sponset Sophie Elise med babyklær, hvis jeg hadde veldig lyst på en slik jakke. Hun er den hun er, jeg hadde nok valgt en annen form for markedsføring enn å sponse influensere med tvilsomt rykte, men i det minste er vel ungen hennes god og varm da.
|
|
|
#24 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Pen ulljakkeCubus har cardigans i merinoull til hyggelige priser. Vet ikke om de blir litt for tynne sammenliknet med de du har tenkt på.
|
|
|
#26 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Pen ulljakkeJeg er glad i disse, og har to kjøpt i utlandet (da vi ikke har Bentton her), men de er jo ikke så sporty da. Tynne i ren merinoull.
|
|
|
#27 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Pen ulljakkeDenne fra Tufte er på salg nå
|
|
|
#28 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Pen ulljakkeJeg kjøpte en fin ulljakke/cardigan til mannen min på Dressmann. Han likte den dessverre ikke, så da måtte jeg overta den.
|
|
|
#29 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pen ulljakkeGullfugl.no har mye fine ulljakker, og en del bra tilbud på salg. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Pen ulljakkeVar nettopp salg på ull fra Cubus, men lurer på om merinoullsalget er over nå? Jeg kjøpte en marinebla tynn ulljakke.
|
![]() |
|
|