|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#981 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråden #4Jeg vet ikke om dere følger med på Tvilsomt med Tjomlid, men jeg syns han hadde et godt poeng her. Det har skjedd noe etter 2016 da Trump ble president første gang.
|
|
#982 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråden #4Det er mørke tider ja, en ting er alt det han sier, som er helt hinsides, men hva han faktisk får til er mye verre, demokratiet og ytringsfriheten står virkelig under press i USA, og strømningene sprer seg i full fart til Europa også. |
|
|
|
|
#983 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Såpekassetråden #4På min vei fra t-banen til jobb oversvømmes jeg av reklame for julekalendere. I september!
Sist redigert av Tjorven : 25-09-25 kl 14:05. |
|
|
|
|
#984 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Såpekassetråden #4Datter 18 var fast bestemt på at jeg måtte avgjøre NÅ hvor mye hun får dekket av julekalender, "for det er jo snart slipp!!"
|
|
#985 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Såpekassetråden #4
Unnskyld, men |
|
|
|
|
#986 |
|
ctrl+z
|
Det demrer for meg at vi har hatt lignende frokostsamtaler med 17- og 18-åringen her også.
|
|
#987 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråden #4Dere er alt for sent ute, mange er vist allerede utsolgt for kalendere Sist redigert av Isprinsessen : 25-09-25 kl 19:04. |
|
|
|
|
#989 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Såpekassetråden #4Mine får velge mellom haribokalender eller flax-kanender. Skal de ha noe annet må det selvfinansieres. -Holder meg unna kalenderkjøret, gitt. |
|
|
|
|
#990 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Såpekassetråden #4Jeg har overbestemt, adventskalender er noe jeg gir, ikke kjøper på ordre. Kjøpte 4 større gaver til hver i fjor, gjentas i år.
|
|
|
#992 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråden #4Jeg skjønner helt genuint ikke greia med disse kalendrene, jeg blir stresset bare av tanken på 24 små beholdere med ting, som man skal holde rede på. Blir urolig inni meg bare av tanken.
|
|
#993 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Såpekassetråden #4Datter (18) holder ikke orden på noe, garantert ei heller 24 små unytte nyanskaffelser.
|
|
#994 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråden #4Får flashbacks til legokalendrene som jeg syns var et rent helvete.
|
|
#995 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråden #4Legokalender var ho genialt. Kostet vel rundt 300 kr og alle fornøyd. |
|
|
|
|
#996 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråden #4Men Legofigurer overalt, og de kunne ikke bare scoopes opp i legokassen, men skulle liksom stilles pent ut et eller annet sted. Og pent var det jo ikke. Det ble rot i hodet mitt av det, bare. (Det er jeg som er rar, altså)
|
|
#997 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Såpekassetråden #4Jeg kan godt se for meg hvorfor kalendere med dufter, sminke og hårprodukter appellerer til oss som bruker slikt. De er jo så svinedyre fordi det er ekte produkter inni der.
|
|
#998 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråden #4Selv om det er gode produkter, så er det jo veldig random, hva er oddsen for å få 24 ting man faktisk har lyst på/trenger?
|
|
#999 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Såpekassetråden #4Ja, det er jo alltid noe rart. Men det kan jo være gøy likevel. Og mye gøyere enn lego (for sånne som meg).
|
|
#1000 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Jeg er så enig. Du beskrev veldig godt mine tanker rundt slike kalendere. |
|
|
![]() |