|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
finner ut av mye
|
KattelukeEr det noen her som har og kan fortelle meg om det blir trekkfullt? Hadde luke i England, men der var klimaet mye mildere så merket ikke noe til det. Skulle jeg hatt nå måtte den vært i stua.
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KattelukeØstlandet her, med regn på vår, sommer og høst og snø og kuldegrader på vinteren. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: KattelukeVi har åpen kjøkken/stue løsning og kattedør ved kjøkkendøren. Har ikke opplevd noe trekk. Har med chipleser, så den er jo låst når katten ikke åpner den og den har en pakning rundt seg for å hindre trekk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: KattelukeNei, vi merker ikke noe trekk, har hatt den i flere år og gjennom noen kalde vintre (østlandet). Dette er en nokså solid luke med chipleser. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
finner ut av mye
|
Sv: KattelukeTakk for svar. Høres ut som noe jeg bør vurdere. Jeg har en katt uten underpels, og jeg reiser ofte bort i helgene, så det hadde vært praktisk.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Katteluke
Ja, man kan montere selv. Men man trenger litt verktøy og man må sjekke at det ikke er noe på innsiden som ledninger eller stendere. Men det bruker å følge med instruksjoner. Vi var heldige nok til at vi hadde et sidevindu som ikke gikk helt ned ved siden av kjøkkendøren og der var et panel vi enkelt kunne putte hull i, da slapp vi å sage oss igjennom to lag og fjerne isolasjon. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: KattelukeVi har puttet det i veranda dører som har plate under vinduet. Da er det veldig enkelt å montere. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
finner ut av mye
|
Sv: KattelukeJeg har jo en terrassedør jeg kan montere den i. Sikkert enklere enn å sage gjennom veggen, ja.
|
![]() |
|
|