|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Permakulturell
|
Tanzania og Zanzibar julen 2025Jeg vet - vi er sykt sent ute. Og spesialarrangørene på nett rister på hodet og leverer sykt høye priser.
|
|
|
#2 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tanzania og Zanzibar julen 2025Venner av meg har grunnlagt Down 2 Earth Safaris. Vet ikke om de regnes som spesialarrangører. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Tanzania og Zanzibar julen 2025Sjekk uhuru - reiseselskap. Vi hadde kortere planleggingshorisont enn dere. Mulig de bare gjør Kenya, ikke Tanzania. Men det var uansett fantastisk!
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tanzania og Zanzibar julen 2025Har ikke prøvd selskapet selv, men en bekjent fra Danmark har drevet dette i mange år https://www.safari-jens.dk/. Får gode omtaler i hvert fall, og hyggelig fyr! Jeg har vært på safari, men da reiste vi privat med familie som bodde der, i Serengeti, og hadde guidet tur en dag i Ngoro-Ngorokrateret. Helt fantastisk! Men 23 år siden, så alle detaljer er null verdt for dere nå. Ble bare mimrete.
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tanzania og Zanzibar julen 2025www.getafricatravel.com
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tanzania og Zanzibar julen 2025Vi har reist flere ganger til Kenya med https://flamingosafari.com/contact-us. Reiser igjen 27. januar.
Sist redigert av amo : 15-07-25 kl 16:43. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Tanzania og Zanzibar julen 2025Henger litt her for tips. Ble spurt av venner om vi kunne tenkt oss Zanzibar på nyåret, men kan ingenting om landet som feriemål. Ser ut som fine strender da.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tanzania og Zanzibar julen 2025En bekjent av meg (hun er norsk) bor i Tanzania og driver med kaffe og safari, verdt å sjekke ut, de er sikkert gode på norske turisters behov https://www.wild-tracks.com/ |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Tanzania og Zanzibar julen 2025En venninne har vært på mange reiser med dittafrika.no |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Tanzania og Zanzibar julen 2025Jeg kjenner noen av dem som driver iwannago.no. De har bodd i Tanzania og har masse erfaring med å arrangere reiser. Ei venninne av meg brukte dem sist desember og var veldig fornøyd. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Tanzania og Zanzibar julen 2025
Hvor på Zanzibar bør man dra og hva kan man oppleve der?
|
|
|
#13 |
|
Permakulturell
|
Sv: Tanzania og Zanzibar julen 2025Ja, altså. Jeg bør vel gi fasit også. Vi feiga ut den opprinnelige planen pga. gyselig høyt prisnivå i forhold til nesten alle andre tider på året. Vi vil fortsatt på safari, men kanskje vi kan reise på et gunstigere tidspunkt om noen år.
|
|
|
#14 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Tanzania og Zanzibar julen 2025Barbados høres ikke ut som en dårlig erstatning.
|
|