|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Resturant i Oslo – hvor gå når en av gjestene ikke spiser verken fisk eller kjøttMehfel i Kirkegata 15 har nydelig mat og godt utvalg vegetar - og det er rolig der. Og slltid veldig god service.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Resturant i Oslo – hvor gå når en av gjestene ikke spiser verken fisk eller kjøttJewel of India har gode vegetarretter.
|
|
|
#23 |
|
Trøtt
|
Sv: Resturant i Oslo – hvor gå når en av gjestene ikke spiser verken fisk eller kjøttZarathustra på Grunerløkka. Akkurat passe urbant og kult. Digg meze med mange vegetaralternativ som feks falafel og haloumi. Og alle de digge dippene, da.
|
|
|
#24 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Resturant i Oslo – hvor gå når en av gjestene ikke spiser verken fisk eller kjøttPluss 3 på Zarathustra. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Sv: Resturant i Oslo – hvor gå når en av gjestene ikke spiser verken fisk eller kjøttForresten; Habibi har flytta og blitt skikkelig bra igjen. Og du får enorme mengder mat. De har egen vegetar-meze.
|
|
|
#26 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Resturant i Oslo – hvor gå når en av gjestene ikke spiser verken fisk eller kjøttBare pass på at den laktoseintolarente spør om retten er tilsatt melkeprodukter (fløte, yoghurt) hvis dere velger indisk, da det er ganske vanlig i diverse curryer. Lett å unngå hvis man velger noe annet enn curry såklart. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Textrovert
|
Sv: Resturant i Oslo – hvor gå når en av gjestene ikke spiser verken fisk eller kjøttTakk for mange gode tips. Det blir Mehfel denne gangen.
|
|
|
#28 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Resturant i Oslo – hvor gå når en av gjestene ikke spiser verken fisk eller kjøtt
Ja, det er sant. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Textrovert
|
Sv: Resturant i Oslo – hvor gå når en av gjestene ikke spiser verken fisk eller kjøttMannen og jeg gikk fra Habibi i vår med uforrettet sak. Mørkt lokale – vi kunne knapt lese menyene, ekstremt glissent med gjester, men null service. Så vi ga opp og gikk. Jeg var kjempeskuffet, for jeg elsket Habibi i gamle dager.
|
|
|
#30 |
|
Glamorøs
|
Sv: Resturant i Oslo – hvor gå når en av gjestene ikke spiser verken fisk eller kjøtt
Whaaaat? Så kjipt! Jeg var der for to uker siden, stappfullt, og helt mulig å lese menyer. Ikke flombelysning akkurat, men lyst nok til å lese, mørkt nok til at det er koselig.
|
|
|
#31 |
|
Textrovert
|
Sv: Resturant i Oslo – hvor gå når en av gjestene ikke spiser verken fisk eller kjøttMulig vi var uheldige. Det var noen veldig unge ansatte som bare flakset omkring i periferien, så de kan ha vært under- eller feilbemannet den dagen, for alt jeg vet.
|
|
|
#32 |
|
Glamorøs
|
Uansett, jeg hadde blitt kjempesur.
|
|
|
#33 |
|
|
Sv: Restaurant i Oslo – hvor gå når en av gjestene ikke spiser verken fisk eller kjøtJeg har også ganske nylig vært på Habibi med en liten gjeng, blant annet vegetarianere, og fått utmerket service. (Og veldig god mat!) |
|
|
|
![]() |
|
|