|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jobbnummer og privatnummer på samme telefon - noen spørsmålJeg har ENDELIG fått meg jobb-telefonnummer!
|
|
|
#2 |
|
snur
|
Sv: Jobbnummer og privatnummer på samme telefon - noen spørsmålJeg har to nummer på min telefon, men det er iPhone og ikke de samme innstillingene. Hos meg velger jeg primærnummer under mobilnett i innstillinger. Jeg kan også gå inn på hver enkelt kontakt å velge hva jeg skal bruke på den kontakten.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Jobbnummer og privatnummer på samme telefon - noen spørsmålJeg har det samme og får det fint til når jeg ringer, men sliter også med å bytte for sms. Dersom jeg starter ny sms-samtale så kan jeg velge hvilket nummer jeg skal sende fra, men om jeg fortsetter på gammel så velger den automatisk for meg det jeg hadde før.
|
|
|
#4 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Jobbnummer og privatnummer på samme telefon - noen spørsmålJeg byttet faktisk nylig til ice på privatabonnementet mitt, men etter masse trøbbel med dekning har jeg byttet tilbake til onecall. Nå er det nye nummeret fra ice, som e-sim. Godt å ikke være avhengig av de i det minste.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Jobbnummer og privatnummer på samme telefon - noen spørsmålJeg fikk det ikke til og ba om å få jobb-telefon. (Jeg hadde jobb telefon men den sluttet å virke så jeg la som kortet inn i min egen Samsung s22)
|
![]() |
|
|