|
|
#1 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HøstskoLurer på hva dere bruker på bena nå om dagen og frem til det blir snø//glatt/kuldegrader?
|
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: HøstskoJeg kjøpte akkurat nye skoletter som er vanntette. Noe ala dette: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: HøstskoJeg bruker vanlige Dr Martins skolett, og uten synlig søm mot såla. Når det bikker over mot vinter har jeg en modell med for og glidelås i sidene.
|
|
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: HøstskoJeg har noen robuste, uforede chelsea-boots med kraftig såle, som jeg kjøpte på Bianco for flere år siden, som jeg bruker mye på denne tida. Skinnet er såpass kraftig og glatt, at det tåler godt regn uten at jeg blir våt. Også ser de ut til å være udødelige. Tror det er disse:
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 07-10-25 kl 16:50. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
finner ut av mye
|
Sv: HøstskoJeg bruker gummistøvler, vannavstøtende sneakers fra Okapi, vanlige sneakers, og et par gule boots med litt for fra Rieker. De ligner litt på disse. De har forøvrig mye fint som ikke koster all verden.
|
|
|
#7 |
|
heimføing
|
Sv: HøstskoKjøpte disse på impuls for noen uker siden, siden de var på et "halv pris av halv pris"-salg. |
|
|
|
![]() |
|
|