|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Finnes det fine og nøytrale spisebrikker?Eller er det det det heter, det som man har tallerkenen på? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det fine og nøytrale spisebrikker?Ja, jeg har samme problemstilling, og beskytter trebordet med mange forskjellige spisebrikker fra Georg Jensen Damask. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
søt
Sv: Finnes det fine og nøytrale spisebrikker?Dette måtte jeg også kjøpe med nytt bord. Først kjøpte vi noen firkantede fra jysk, etterhvert kjøpte jeg noen grønn, slike runde fra HM: https://www2.hm.com/no_no/productpage.1210428001.html
|
|
|
#4 |
|
søt
Sv: Finnes det fine og nøytrale spisebrikker?Litt annen prisklasse enn Shun sine kanskje.
|
|
|
#5 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det fine og nøytrale spisebrikker?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Finnes det fine og nøytrale spisebrikker?Vi har disse spisebrikkene fra Europris, og er fornøyd med dem. :enkel sjel:
|
|
|
#7 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Finnes det fine og nøytrale spisebrikker?Jeg har fra Lind Dna i resirkulert skinn. Veldig fine og holdbare.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 12-10-25 kl 21:09. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tatt på
|
Sv: Finnes det fine og nøytrale spisebrikker?Feel har mange forskjellige typer spisebrikker og mye salg også. Mye er nøytralt og det er forskjellig stoffer og materialer.
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Finnes det fine og nøytrale spisebrikker?
Jeg har de samme bare i firkantet. Resirkulert skinn, lette å holde rent.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 12-10-25 kl 19:33. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Finnes det fine og nøytrale spisebrikker?Vi har også ovale fra Lind DNA. Brune.
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Finnes det fine og nøytrale spisebrikker?Vi har mange forskjellige, IKEA har mange varianter. Jeg har noen i litt «rillete» vevd bomull derfra blant annet. De holder fasongen i vask. Disse syns jeg også er fine: https://www.ikea.com/no/no/p/pillers...rget-60597351/
|
|
|
#12 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Finnes det fine og nøytrale spisebrikker?Georg Jensen Damask har pleid å ha skikkelig gode tilbud på black friday og fremover mot jul, så verdt å følge med der. Jeg har julebrikker derfra.
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Finnes det fine og nøytrale spisebrikker?Takk! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det fine og nøytrale spisebrikker?Jeg anbefaler å finne noen som passer både til bordet og tallerkene du har. Jeg har noen hvite tøy brilker og de passer ikke til mitt hvite "fin" servise. |
|
|
|
![]() |
|
|