|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
intro
|
Sv: Ulrikke Brandstorp vs. NRK
Men det er vel ikke den sesongen det er snakk om her? Den kunne hun jo ikke gjennomføre, men hun fikk likevel betalt. Klaginga handler vel om at hun ikke fikk ny kontrakt for den påfølgende sesongen.
|
|
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men hun har øagt ut snapp der hun spiser grandiosa ... |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg mente at det er en teoretisk øvelser i Ulrikke Brandstorps tilfelle - hun gjorde ikke det, og ble ikke bedt om det heller.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Først handlet gråtingen om at hun ikke fikk sesong fire. Så gikk det over til at hun ville jobbe allerede dagen etter fødsel i sesong 3, men ikke fikk lov av NRK, og at derfor har brutt kontrakten. Og det var fordi hun ble nektet å jobbe i sesong 3 at hun ikke fikk kontrakt for sesong 4. Sånn kort oppsummert.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#85 |
|
intro
|
Aha, takk - da har jeg fulgt for dårlig med.
|
|
|
|
#86 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ulrikke Brandstorp vs. NRKSkjønner ikke helt når og hvordan hun tenker at hun skulle fått til å jobbe. Hun hadde en snap i sommer hvor hun sa at hun måtte amme hver 2.time.
|
|
|
|
#87 |
|
Introvert textrovert
|
I samme artikkel sto det at hun ikke orket å snappe om dette, og at hun ikke melket det fordi det var så krevende, eller noe sånt.
|
![]() |
|
|