|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du rasist?
Jepp. Martis og jeg har tatt testen "Race IAT".
![]() |
#3 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du rasist?Your data suggest little to no automatic preference between White People and Black People. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du rasist?Your data suggest a slight automatic preference for African American compared to European American. |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er du rasist?Your data suggest a moderate automatic preference for Multicultural compared to Unicultural.
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
En av de andre tingene jeg mislikte. For jeg liker begge grupper.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
Joda. Jeg har ikke noe veldig i mot å bare henge med hvite nordmenn, men siden jeg er vokst opp i et miljø med mye folk fra hele verden, kanskje det spiller inn?
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
Jeg vet ikke, hvorfor skulle det spille inn i det hele tatt? Jeg har ikke de helt store problemene med å oppholde meg i noen grupper som helst, selv om det faktisk var litt rart den gangen jeg var den ENESTE hvite personen på en klubb i London. Og det tror jeg også er den eneste gangen jeg har tenkt over fargen på menneskene rundt meg. Det er da bare tullinger som går rundt og tenker på hvilken farge/etnisitet mennesker de er sammen med tilhører.
![]() |
#9 |
Opp og ned
|
Det samme fikk jeg også.
![]() |
|
|