Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vannavstøtende bukse til løping

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-25, 09:11   #1
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Vannavstøtende bukse til løping

Høsten har kommet for fullt her og etter en veldig våt løpetur i går ser jeg at jeg må ha en vannavstøtende bukse/tights til å løpe i. Den trenger ikke være helt vanntett, det blir lett for tett og klamt. Noen tips?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-25, 09:38   #2
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vannavstøtende bukse til løping

Ingen tips, bare henger i tråden for å se om de som har tips om tights også har tips om jakke til samme formål.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-25, 10:15   #3
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ingen tips, bare henger i tråden for å se om de som har tips om tights også har tips om jakke til samme formål.

Jeg har en Norrøna goretex jakke som jeg bruker til løpeturer i skikkelig vått vær. Min er gammel, men vil tro dette er den nye modellen:
https://www.norrona.com/nb-NO/produk...718&women=true
Er veldig godt fornøyd med den (jeg har kjøpt min på online outlet - 5000,- er litt drøyt).

Ellers vet jeg at mange også er veldig fornøyde med GORE jakker. Noe ala dette:

Gammel 24-10-25, 13:48   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dæhlie Coverage Pant. Den har vannavstøtende partier, og partier av ull, så den blir ikke kald og klam. Og jakker: Haglöfs LIM GTX, og Johaug Concept.

Gammel 24-10-25, 14:08   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Dæhlie Coverage Pant. Den har vannavstøtende partier, og partier av ull, så den blir ikke kald og klam. Og jakker: Haglöfs LIM GTX, og Johaug Concept.

Den ser ikke dum ut. Ligner på Nike tightsen jeg hadde (som nå har avgått med døden etter sikkert minst 10 år )

Gammel 24-10-25, 15:38   #6
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Den ser ikke dum ut. Ligner på Nike tightsen jeg hadde (som nå har avgått med døden etter sikkert minst 10 år )

Den er kjempegod! Høst/vinterløping i vind og regn (Rogaland ) ble noe helt annet etter at jeg fikk den.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.