|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Leser
|
Undersøke føflekkerFørst av alt - har vi ikke et eget underforum for sjuklingespørsmål her på besteforeldreportalen?
|
|
|
#2 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Undersøke føflekker |
|
|
|
|
|
#4 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Undersøke føflekkerJeg har gått til fastlegen med slikt. Det er stort sett endt med at de har tatt prøve av føflekkene, og de har blitt fjernet også, med både kutting, eller frysing.
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
Sv: Undersøke føflekker
upsideisi! Ja, ja, tok noen år før jeg følte behovet for å være der da
Jeg aner ikke. Derfor jeg spør
Heller mot lege jeg også. Vel, vel, har inne en "digital time", skal avvente den før jeg gjør noe mer.
|
|
|
#6 |
|
rakkarpus
|
Hvordan tenker du brukere her inne skal svare på om undersøkelsen blir utført av lege uten at du skriver hvilken apotekkjede det gjelder?
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 29-10-25 kl 21:50. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Undersøke føflekkerBoots apotek har en slik tjeneste. De har en type scanner som de ser på føflekker med. Så får du beskjed om du bør gå til lege eller ikke, er de det minste i tvil blir du bedt om å gå til lege.
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Det var da voldsomt?
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Undersøke føflekkerDet er vel en scanner på apotek, ja. Jeg går fast på sykehuset annethvert år, men nå som jeg har føflekkreft blir det vel oftere. Det er lurt å sjekke! På sykehuset går de gjeonn alle med et dermatoskop.
|
|
|
#11 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Undersøke føflekkerBetalte eit par tusenlappar for å få sjekka det privat hjå hudlege. Eg har eit par risikofaktorar, og synes det er veldig vanskelig å vurdere føflekkar. Vel verdt pengane!
|
![]() |
|
|