|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#301 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag? #03
Det kan være at fotsålene dine kan ha godt av tilpassede ileggsåler i skoene dine. Sjekk med legen om fotbuen begynner å svikte. |
|
|
|
|
|
#302 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Regner med at det er hofteleddsdysplasien og slitasjen den gir som er problemet, men jeg har jo aldri prøvd tilpassede såler, så det kan jo være verdt et forsøk.
|
|
|
#304 |
|
rakkarpus
|
Da jeg begynte å få vondt i hofter ble jeg anbefalt tilpassede sko og ileggssåler av lege, verdt å prøve. Ikke sikkert det er aktuelt for deg, men vet av ei som har kunstig hofter, hun er hundefører i redningstjenesten, så kan være ganske aktiv.
|
|
|
#305 |
|
Lesende
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Digitale bilder (f.x. telefonbilder) og fotobøker til å bla i, gjerne med tekst man kan skrive inn. Er det noen som har erfaring med å lage bildebøker via apper? Hvis ja, hva kan anbefales og ev avbefales? |
|
|
|
|
|
#308 |
|
can-jur
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Hvilke utenlandske medier anbefales for å følge litt med på andre steder enn NRK?
|
|
|
|
#309 |
|
Lesende
Det avhenger av hva slags temaer e.l. du vil følge med på. Jeg abonnerer digitalt på NYT, men orker ikke lese om all elendigheten. Når det gjelder DT så får jeg mest info via en blogger kalt Friendly Atheist. Han holder til på Substack. |
|
|
|
|
|
#310 |
|
can-jur
|
Egentlig alt. Ser at NRK melder om angrep på/i Gaza mens f.eks. bbc ikke har noe. Finnes det noe som funker omtrent som NRK (altså skikkelig redaktørstyrt) og som ikke har alt bak betalingsmur? Evt noen det virkelig er verd å betale for? Tilgang er sjukt dyrt så pr nå har vi bare NRK å forholde oss til (i tillegg til noen lokalaviser og Nationen, som jeg har gratis) og jeg skulle gjerne hatt mer. Men Aftenposten er for dyrt og dekker jo mye av de samme sakene som NRK (nyheter altså, ikke tyngre gravesaker).
|
|
|
|
#311 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Aftenposten har ofte kampanjer, feks nå har jeg 3 mnd for 289 som normalt sett er mnd pris. Avslutter abonnement før det går og vips kort tid etterpå får jeg tilbud om samme abonnement. 3 mnd abonnement kan også deles. Jeg har gjort dette i noen år nå.
|
|
|
#312 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Det kan være en ide å rullere rundt sånne tilbud, nyt, the guardian, Morgenbladet, Aftenposten. Og gjerne innimellom svinge innom de som politisk er utenfor der man vanligvis er: Klassekampen. The economist, Al Jazeera.
|
|
|
#313 |
|
Klar
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg har sett en del tv i det siste. Ofte TV2 play for særdeles lettbeint underholdning. Der er det reklame, og det ser jeg jammen ikke ofte lenger! |
|
|
|
|
|
#314 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Det virker tydeligvis, for nå har mannen lyst på slike sko.
|
|
|
#315 |
|
Introvert textrovert
|
Jeg får reklame på en app hele tiden når jeg spiller kabal. Har ikke prøvd den selv da. Den heter Popsa.
|
|
|
#316 |
|
Lesende
Jeg har fått mye av den reklamen selv, det er litt derfor jeg prøver å fiske etter erfaringer. |
|
|
|
|
|
#318 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Jeg og. Veldig greit! Godt fornøyd med Aftenposten.
|
|
|
#319 |
|
finner ut av mye
|
Jeg skjønte med en gang at det var vernesko, men jeg var også i målgruppen en gang i tiden. Man googler bare merket så finner man fort noen som selger de. Det er jo sånn det har blitt i dag.
|
|
|
#320 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Hvilken film jeg skal se ikveld. Må være engelsktalende, orker ikke noe annet ikveld. Ikke sci fi,skrekk/grøsser.
|
![]() |
|
|