|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Digital bilderammeJeg vurderer en slik til mine foreldre til jul. Har søkt og sjekket litt, skjønner det er flere typer. Erfaringer? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Digital bilderammeVi kjøpte denne til mine foreldre i fjor |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Digital bilderammeVi har mye glede av denne.
|
|
|
#4 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Digital bilderammeMannen og broren hans kjøpte en sånn til moren i fjor. Det er ganske blæh har jeg inntrykk av. Teknikken er for vanskelig for moren (82 år), gamle bilder blir fort kjedelige hvis det ikke kommer noe nytt, det er styr å sende bildene på den appen sml med å sende en melding med bilder, formatet endrer seg ofte (man sender et bilde tatt på høykant og rammen gjør det om til et liggende bilde slik at det sere litt forvrengt ut. Sistnevnte irriterer meg grønn - jeg tar jo som oftest stående bilder med mobilen mens denne rammen er tilpasset liggende bilder). Vet ikke hvilken modell det er de har. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: Digital bilderamme
Ja ikke sant. Jeg har også hørt litt ulikt, men det er også derfor jeg sjekker her for erfaringer. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Digital bilderammeVi er superfornøyd med våre rammer. Er med Frameo-app. Funker finfint for 90+ som ikke er teknisk, da vedkommende ikke trenger å gjøre noe som helst. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Digital bilderammeVi kjøpte også Frameo og ho mor er kjempefornøyd. Noen er flinkere til å sende bilder enn andre. Hun skrur den av hver kveld og på om morgenen.
|
|
|
|
#9 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Enig i at man ikke trenger å gjøre noe som helst, men hvis man f.eks. ønsker å slette noen eldre bilder, noe som jo ikke er strengt nødvendig men likevel kan være et ønske, må man få hjelp. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Skjønner. Mine foreldre er midt i 70-årene og har en viss teknisk kompetanse. De vil nok få til akkurat det. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Digital bilderammeVi har Google Nest Hub til oss selv og har kjøpt både til svigermor (79) og mamma (65).
|
|
![]() |
|
|