|
|
#581 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråd #22Nye klimamål. Yey
|
|
|
#582 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22Amazon locked konto… |
|
|
|
|
#583 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #22
|
|
#584 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22Jeg trenger å klage på at jeg er helt avhengig av Otrivin nå om dagen! |
|
|
|
|
#585 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråd #22Avlastninga har "regnet feil", sånn at vi får en natt mindre avlastning i uka ut året. Begynner allerede neste uke.
|
|
|
#586 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråd #22Etter ti/10 år har IT på jobben oppdaget at jeg har installert en uautorisert nettleser (Firefox) på jobb-PCen. Kan ikke si jeg er imponert over hvor kjappe de er til å oppdage uønsket programvare. |
|
|
|
|
#587 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Gruffetråd #22Er det bare meg, eller er vi på vei til å leve mer og mer i egne bobler? Nå er det sterkt økende tendens til å parkere utenfor jobben her - vi er tett på en bensinstasjon, men den har egen parkering - og sperre veien for folk som skal ut og inn herfra. De fleste sitter med nesa i mobilen og slafser i seg pølser ser det ut til, og merker ikke da det står biler som enten må vente, smyge seg forbi eller rett og slett at en må ut og banke på vinduet. |
|
|
|
|
#588 |
|
heimføing
|
Sv: Gruffetråd #22Ja, det der med parkert bil med skjerm-opptatt sjåfør har jeg vært borti noen ganger. Typisk at de "bare venter på noen de skal hente" men vier null oppmerksomhet til omgivelsene imens. Har aldri måttet gå ut og kakke i ruta deres da. |
|
|
|
|
#589 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråd #22Det er litt tragikomisk, men grunnen til at Storebror ikke kan flytte i leilighet nå i høst er at badene og alt ER pusset opp. Men så viser det seg at det er ikke lagt inn helling på badene, slik at de kan ikke brukes.. Og firmaet som har laget badene nekter for at det er et problem, og har visst også sluttet å ta telefon.
|
|
|
#590 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gruffetråd #22Denne uttalelsen her fra en dommer gjorde meg forbanna.
|
|
#591 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Gruffetråd #22Jeg er sur fordi noen har gått inn i garasjen og stjålet min ganske dyre og fine elsparkesykkel. Kan ikke folk la andres ting være i fred??
|
|
#592 |
|
Unik
Men dette er jo slik dagens regler er. Det er ikke dommernes feil.
|
|
#594 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Gruffetråd #22Syk. Igjen. Orker faktisk ikke. Bihulebetennelse sist. Blir nok bihulebetennelse denne gangen og, men någo attåt. Jeg selv tror at influensavaksinen ikke rakk å virke lenge nok før vi fikk det inn på avdelingen på jobb. Legen har tatt diverse prøver, så da får vi se om jeg har rett.
|
|
#596 |
|
Rockesøster
|
Lønn, tenker du? I så fall ja, den har blitt justert opp støtt allerede de månedene dette har pågått. Hvis jeg sier at det er mer lønn som skal til for å stå i dette i å fylle 2 stillinger et halvår til så får jeg nok det, men jeg er usikker på om jeg orker.
|
|
#597 |
|
Unik
Sv: Gruffetråd #22Det skjønner jeg. Merkelig arbeidsgiver.
|
|
#598 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Gruffetråd #22"Pakken(e) har ankommet OSLO og gjøres klar for sending til LANGHUS"
|
|
#600 |
|
Drømmer
|
Sv: Gruffetråd #22Min melding fra PostNord forrige uke var: varen din er feilsortert og forsinket, men er på vei. Ja, den skulle visst bare tilbake til avsender i Sverige igjen, før den kunne hentes på nytt der. |
|
|
![]() |
|
|