Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-25, 18:05   #281
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

Snø! Tur i skogen med hunden, i snøen. Er vel kortvarig men.

Gammel 14-11-25, 18:34   #282
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

SOL!!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-25, 18:50   #283
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Årets første sjøbad med snø i fjøresteinane. Deilig, deilig. Det har eg ikkje gjort sidan vinteren 1994.

Gammel 14-11-25, 22:32   #284
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

At jeg i løpet av et par dager har greid å få blodsukkeret mitt ned på 6 tallet, etter å altfor lenge ha spist helt feil og gått med litt for høyt blodsukker.
Og hvis jeg greier å få inn bittelitt aktivitet også nå, så går det rett vei.

Og kjøpte meg daglys-lampe for noen dager siden, og jeg tror faktisk det virker positivt inn også.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-25, 10:38   #285
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vekket mannen med kaffe på senga i dag, fordi han fortjener litt ekstra. Han ble så glad at jeg ble glad og nå har vi verdens beste start på dagen.

Gammel 15-11-25, 13:12   #286
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har sovet til 12! Har jobbet så mye overtid siden oktober at jeg nok trengte det.

Gammel 15-11-25, 14:07   #287
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Dagens uoppdrager tur med hunden, dvs han får sniffe og grave så mye han vil. Han bestemmer litt og jeg bestemmer litt. Møtte på rådyr gjorde vi og. Var ute over 1 time. Vi har en sånn tur hver dag og det er etablert dagens høydepunkt med positiv egentid. Disse turene er alltid på dagtid.
Ellers glad for en helg uten planer.

Gammel 15-11-25, 14:21   #288
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Fikk til noe alene jeg trodde jeg trengte hjelp til.

Gammel 15-11-25, 19:08   #289
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

I går fikk vi tak det vi trengte for å ordne krydderboksene våre. Så nå er sorte fotolister i to etasjer satt opp på veggen og alle de relativt små krydderkrukkene fikk plass. Det frigjorde plass til annet nødvendig. I tillegg har jeg bakt brød, de er ferdig om få minutter, så da har vi kveldsmaten i boks også.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-25, 19:52   #290
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

I dag ble jeg glad da den superhyggelige damen i gårdsbutikken ga meg en pakke servietter. Får stadig vekk et eller annet gratis når jeg er innom der. Men hovedgrunnen til at jeg kjører så langt for å kjøpe egg er det smittende gode humøret hennes.
Jeg ble også glad da jeg stakk innom det lokale rammeverkstedet og eieren sa jeg skulle få art glass til prisen av vanlig, og det helt uten at jeg hadde nevnt glass.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-25, 16:43   #291
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oslohelg med venner
Og en lang søndag helt for meg selv, flere timer på Nasjonalmuseet i mitt eget tempo, og rusling i finværet før toget hjem

Gammel 16-11-25, 21:34   #292
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Utflyttet sønn langt vekk på besøk i helgen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-25, 00:06   #293
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og fotballkampen da

Gammel 17-11-25, 00:39   #294
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Endelig litt alenetid.

Gammel 17-11-25, 13:22   #295
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Jeg koser meg med å fikse småprosjekter i huset og omorganisere skap, etter jobb og i helger også er det vintertid!! Dette kan bare bety at det er bra med d-vitamintilskuddet jeg tar, for det er flere år siden jeg hadde energi til dette på vinteren

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-25, 15:33   #296
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde vår årlige Novembermiddag i helgen og det var vellykka. Jeg hadde greid å finne frem til mat som, stort sett, kunne gjøres klar på forhånd så jeg fikk mye tid med gjestene selv om jeg stod på kjøkkenet innimellom.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-25, 15:45   #297
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herremannen nådde akkurat målet han hadde satt seg på GMAT-prøven, og nå er han klar til å søke masterstudier. Han har jobbet målrettet for å oppnå et godt resultat siden sommeren. Da han ringte, var han sprudlende lykkelig og full av endorfiner.

Sitat:

GMAT står for Graduate Management Admission Test. Det er en standardisert opptaksprøve som brukes av mange handelshøyskoler og MBA-programmer verden over.

Formålet:
Å måle ferdigheter som er viktige for studier innen business og ledelse, spesielt:

- analytisk tenkning
- logisk resonnering
- problemløsning
- matematikk (kalt "Quantitative Reasoning")
- verbale ferdigheter (leseforståelse, grammatikk, logikk)

Hvem tar GMAT?
Personer som søker opptak til MBA, Master in Finance, Master in Management og lignende grader, spesielt i utlandet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-25, 19:58   #298
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Pelen: Gratulerer, så flott! Husker jeg også måtte ta GMAT, ja.

Gammel 19-11-25, 12:10   #299
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Vi hadde vår årlige Novembermiddag i helgen og det var vellykka. Jeg hadde greid å finne frem til mat som, stort sett, kunne gjøres klar på forhånd så jeg fikk mye tid med gjestene selv om jeg stod på kjøkkenet innimellom.

Veldig vellykket, og middagen din gjorde meg glad den dagen. - Så heldig.

Noen dager siden, men deler nå:
Jeg er glad for meldingen jeg fikk fra jentungens lærer, som SER ungen min.
En uventet og overraskende melding om at jentungen alltid gjør det hun skal. At hun i tillegg er engasjert i det som skjer på skolen og i vennene sine, og at hun tar vare på andre. En fin ting var å få meldingen på mobilen. Den ekstra gleden var å la jentungen lese det læreren skrev, og se ansiktet hennes når hun skjønte at dette var noe læreren mente på ekte.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-25, 12:41   #300
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

At helsevesenet fungerer.

Jeg ringte legevakt 0645 ser jeg, og 07.20 ringte jeg pappa for å si at han måtte gi en beskjed til taxien til Storebror om at ambulansen sto her. Men de hadde dratt, med Samboeren før 0730.
07.10 ventet vi på ambulanse enda, ser jeg av meldinger. Men de kom nok i den tiden. Det tok 45 minutter fra jeg ringte til han var på vei til sykehuset. Vi ble tatt på alvor fra første sekund, legevakta var kjappe med å koble på AMK, og de tre som kom i ambulansen var kjappe til å se at her var det bare å ta mannen med seg.

Og jeg vet jo at det er sånn det skal være, men jeg har aldri før vært i en situasjon der jeg faktisk tenkte at ambulanse var det som skulle til. Jeg ringte akuttmottaket ca 1 time - 1 time og 15 minutter etter at han var kjørt herfra, og da var han allerede sendt videre til medisinsk overvåkning.

Jeg er veldig takknemmelig for at vi bor i et land hvor det fungerer så smertefritt! Hvor vi ikke trenger å bekymre oss for økonomien, når noen blir så dårlige. Det at vi måtte ha ambulanse hit gjør ikke at vi sitter igjen med diger regning liksom.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.