Sv: Verktøy/app for "familiegjøremål"
Vi har gått old skool og har notatbok på bordet. Notatbok er min egentlig, men det er uansett jeg som har oversikt Nå går mannen og ser ikke den når noe skal gjøres, og det er veldig digg.
Jeg brukte Keep til to do list før, men det er så lett å la seg distrahere hvis man bare skal sjekke/gjøre noe på listen. Plutselig er den eneste mail eller tre som må besvares, meldinger på ulike plattformer, har det skjedd noe på nyhetsfronten tro?, ja, you name it, og plutselig så har man glemt hva man i utgangspunktet skulle på mobilen Så derfor; notatbok til alt fra to do, mål på noe man skal kjøpe, husk å ringe pappa, sjekke ut det nye plateslippet til Berlin Phil, notater fra et møte og til planlegge ferie. Funker veldig bra!
Vi har Our Groceries til innkjøp, Trello gav jeg opp da det ikke funket ikke så bra for oss synes jeg, Google Calendar for hele familien i samme og sync'et med all verdens andre ting f.eks. Spond, Asimut, jobb etc, Keep til diverse...
Jeg er absolutt åpen for at det hele kanskje kunne effektiviseres og automatiserer ytterligere altså, men akkurat nå synes jeg ting funker fint.