|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#901 |
|
ctrl+z
|
Sv: Unpopular opinion-tråd
Er det ikke lov å ha en meningsutveksling eller refleksjoner, altså? Det er jo det som er gøy med et diskusjonsforum?
|
|
#902 |
|
|
Er forskjell på å gå på ski til hytta, og å måtte gå på ski til huset sitt. Vet ikke hvor utbredt det er å måtte snøscootre seg til huset sitt om det er storm og ubrøyta i Finnmark, men tipper det er vanligere enn i Vestmarka hvertfall! |
|
|
|
|
#904 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I Rondane har vi stort sett alltid leid scooter for å få varer/bagasje til hytta, men gått dit på ski selv.
|
|
#905 |
|
Glamorøs
|
Nå startet du tråden med dette:
Men i tråden skal det altså ikke reageres?
|
|
#907 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Ja, også mellom tilgrensende kommuner på hver sin side av samme fjellområde. Leste en undersøkelse (for en hel del år siden) som viste svært stor forskjell på denne praksisen mellom Oppdal på den ene siden, og Lesja/Dovre på den andre siden av Dovrefjell. De som har hytte på Oppdal kjører scooter, de som har hytte på Lesja/Dovre gjør ikke det. Sånn i veldig grove trekk.
|
|
#909 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Trodde automatisk det var snakk om hytte jeg, at de fleste brøyter frem til huset (eller får andre til å gjøre det). Men har jo ikke peiling, på hverken snøskutere eller hus uten brøyting.
|
|
#910 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Det er mulig at jeg har lav kulturkapasitet, men jeg er ikke dum. Jeg forstår - helt av meg selv - at jeg ikke trenger å lese bøker hvis jeg syns det framstår som meningsløst. Jeg vet ikke hva jeg skal kalle din kommentar, men å påstå at det var en "meningsutveksling" eller en "refleksjon" er å dra det skrekkelig langt.
|
|
#912 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Unpopular opinion-trådJa, det kan man jo si om mye her inne. Isbading og løpng er det jo også bare la være. Eller å se fotball, høre på Karpe, eller gå på topptur. Litt unødvendige "råd" å komme med her, jeg er enig i det. Det var ikke superenkelt å se at det var en spøk for meg heller, men jeg er kanskje litt treg i oppfattelsen.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 25-11-25 kl 22:29. |
|
|
|
|
#913 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Jeg tror det er en ganske upopulær mening å mene at det var en spøk.
|
|
#914 |
|
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg (er nok den eneste virker det som ) misliker småbarn som stadig tilbringer planleggingsdager i jobblandskapet, og som ramler rundt og bråker og ødelegger for normal jobbprat. |
|
|
|
|
#915 |
|
søt
Sv: Unpopular opinion-trådJeg liker heller ikke Coldplay, eller Muse. Eller Kurt Nilsen. Eller julemusikk.
|
|
#916 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke den eneste, jeg liker ikke at kolleger (utelukkende damer) tar med ungene sine på jobb. |
|
|
|
|
#917 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg synes det er litt respektløst å strikke i møter, eller som hos oss - på planleggingsdager. Jeg strikker sjøl, og har også tatt med strikketøy på planleggingsdager tidligere, før vi la om fra reine infomøter til møter som krever mer deltakelse, men jeg har slutta. Jeg synes ikke det tar seg ut å sitte og telle masker og ikke følge ordentlig med på det som skjer. Full forståelse for at noen trenger noe å ha i hendene mens man lytter, men da får man skaffe en stressball eller fikleleke å plukke på, ikke noe som klirrer og beveger seg og stjeler oppmerksomhet fra det som er ment å skje i møtet. Jeg synes strikkerne er verre enn de to ungene som sitter og tegner i en krok.
|
|
|
#918 |
|
Introvert textrovert
|
Tråden er nesten tre år gammel.
|
|
#919 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Unpopular opinion-trådJeg liker ikke bøkene til Knausgård. |
|
|
|
|
#920 |
|
ctrl+z
|
Det er ikke min mening da, det var en forklaring. Vi har diskutert Knausgård så mange ganger her inne, at jeg ikke orket. Det er jo på min kappe. Dårlig spøk er også spøk, men tar selvkritikk for at det var sleivete.
![]() |
|
|