|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Huske avtalerJeg har to varsler på alle avtaler i kalenderen på mobilen, og har som vane å sjekke hver dag for tiden. Jeg har hatt noe legegreier hver uke siden august! :lei:
|
|
|
#22 |
|
Textrovert
|
Sv: Huske avtalerSamme her! Folk synes jeg er skikkelig olding som har almanakk, men det fungerer for meg.
|
|
|
#23 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Huske avtaler
Avsporing: Jeg har hatt det en gang da jeg jobbet i Tyskland. Hun var bl.a. ansvarlig for kalenderen min og var den folk kontaktet hvis de skulle ha avtaler med meg og - viktigere - hun organiserte de møtene jeg ledet. Hun sjekket såklart med meg for å gjøre prioriteter og få inn nok tid i kalenderen til jobbing (haha), men etterhvert var hun en bedre utgave av meg selv som visste hva og hvem som var viktigst for jobben min. Dette var i en periode da jeg bl.a. måtte lede eller delta i hauger av internasjonale møter med folk i betydelig høyere posisjoner hvor det ofte var et mareritt å finne tid samt i det hele tatt å få enkelte personer i tale. Hun kjente alle sekretærene rundt omkring i Europa og var grunnen til at jeg faktisk fikk gjort jobben min i stedet for å drukne i koordinering. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
ÅHÅHÅHÅHÅ for en drøm av et konsept! Nå ble jeg nesten så misunnelig at det gjorde vondt. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Huske avtalerNår jeg vinner stort på Lotto skal jeg ansette en sekretær.
|
|
|
#27 |
|
Klar
|
Den siste setningen ble ettertrykkelig bevist i dag, da jeg fikk varsling om et kveldsmøte 30 minutter før oppstart. Jeg var et heeeelt annet sted, både fysisk og mentalt. Og det med å legge inn to varslinger var visst ikke gjennomført i praksis. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Søt og rar
|
Sv: Huske avtalerJeg har kanskje en rar måte å huske ting på, men jeg skriver alt mulig inn i kalenderen min (både fysisk på vegg og på telefonen), men
|
|
|
#29 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Huske avtalerJeg pleier å huske ting når jeg skriver de med, men av og til ikke. Og av og til skriver jeg feil klokkeslett, eller jeg blingser på klokka. Kom en time for tidlig på jobb en gang fordi jeg trodde klokken var 20:50 når den egentlig var 19:50.
|
![]() |
|
|