|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#941 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Unpopular opinion-trådEn kollega har tatt avgjørelsen for hele butikken her og har pyntet til jul i dag. Ikke en gang 1. søndag i advent kunne vi vente på. Her er det røde duker, nisser og juletre i fellesarealene. Jeg er så sur at det blir hjemmekontor på meg ut uka.
|
|
#942 |
|
ctrl+z
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg synes november er pyton og har hatt lys i vinduene i en ukes tid. Jeg forstår bare ikke at pynt kan utløse så mye harme. For meg handler det om å finne glede i noe enkelt.
|
|
#943 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Unpopular opinion-trådAvsporing: Vi har hengt opp vinterlys ute - de er helt like julelys, men når de henges opp i november kaller vi dem vinterlys.
|
|
#944 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Unpopular opinion-tråd
Jeg finner glede i forventningen. På samme måte som at å forberede seg gjennom å lese reiseguider og bøker og annet før jeg drar på en tur gir forventningsglede, så gir adventspynt meg forventningsglede. Det trampes i stykker av at noen tar hele jula på forskudd. Det er som om noen har kjøpt en gave til meg og så forteller de meg hva det er før jeg får den og kan pakke den opp. Jeg finner ikke gleden, noen dreper gleden min.
|
|
#945 |
|
WF: Sausnebbet
|
Her er vi noen veldig få som har ansvar for pynting, og vi må ta det når det er folk nok til både å vokte telefon og luke og til å løfte, bære og pynte opp. Da ble det tirsdagen denne uka. De som ikke skulle like det får helt lov å snurte på kontoret sitt, eller til og med ha hjemmekontor, om de får jobben gjort der. Mitt eget kontor kvasipyntet jeg forrige uke. Mitt knallrosa juletre og nissedinosaurene kan få glede meg i halve november også. -Men skikkelig julepynting hjemme skjer først på lillejulaften. |
|
|
|
|
#946 |
|
Introvert optimist
|
Hadde dere ventet til etter 1. søndag i advent om ikke annet hadde dere sikkert funnet en luke der også.
|
|
#947 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Unpopular opinion-trådDu er i alle fall privilegert som kan sitte på heimekontor og furte og jobbe!
|
|
|
#949 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Unpopular opinion-trådJeg syns tråden er artig jeg. Det er jo ingen som sier at andres måter å gjøre ting på eller de de liker er feil, men at man selv «tenker sitt». Jeg glemte å nevne at jeg ikke liker Karpe. Jeg likte ikke så godt Knausgård heller men jeg syns det bare ble så kjedelig å lese noen tygge seg gjennom en kneip liksom. Litt mye detaljer.
|
|
#951 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Unpopular opinion-trådJeg pynter en god stund før jul, hører ikke på Karpe, og synes det er teit å furte seriøst i en unpopular opinion-tråd. |
|
|
|
|
#952 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Dette var et innlegg jeg ble overrasket over. Vi er på et forum hvor vi utveksler meninger. Det blir ikke mye til meningsutveksling om vi kun skal være positive til alt og at negative kommentarer skal droppes.
|
|
#954 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg ler og ler av denne tråden. |
|
|
|
|
#955 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg elsker kjedisstoff, liker mange ungsomsserier på strørmmetjenester, (men også f.eks Pluribus), men liker Michelin, og har spist en del slikt. .allsidig:
|
|
#956 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mitt første innlegg i denne tråden.... det var vist en såpass upopulær mening at det kommer lovforslag på at det skal være fengselsstraff for de som kjører utenfor løypenettet. |
|
|
|
|
#957 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Unpopular opinion-trådBrydde meg nada om Coldplay, og synes musikken deres var helt meh. Til jeg var på min første konsert. Men den, og de to jeg har vært på siden, vil jeg absolutt putte inn i kategorien «et av livets høydepunkt». Siste gangen var den aller beste, for da var jeg med dem jeg liker aller best i livet.
|
|
|
#958 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Unpopular opinion-trådJeg synes julegaver burde avskaffes.
|
|
#959 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Vei og vei fru Blom, det er noe som var en offentlig vei den gang folk bodde i bygda. Nå er den klassifisert som sti, selv om det går an å kjøre bil på den når det er snøfritt. Så lenge vi vedlikeholder den da. Med vi mener jeg Helten. Ingen andre. |
|
|
|
|
#960 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Unpopular opinion-trådKjenner at snøscooterkjøring fortjener en egen tråd, for den saken er jeg nysgjerrig på å forstå.
![]() |
|
|