Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Liker du pynt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-25, 12:02   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du pynt?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg er dronningane av pynt, og har nytt tablå på halve spisebordet hver helg.

Ha, ha. Dette minnet meg på den ene gangen jeg helt seriøst vurderte å ta ut skilsmisse. Vi bodde i (relativt liten) leilighet; med ett eneste bord hvor vi kunne spise måltidene våre. På dette spesifikke tidspunktet var ungene våre 2 og 4 år. Vi befinner oss på Glasmagasinet hvor det er pyntet masse flotte bord til jul. Mannen min ser lengselsfullt på disse bordene, og sier noe som "kunne ikke vi hatt det sånn hjemme hos oss".

Jeg var nok litt julestressa i utgangspunktet, men jeg husker at det klikka helt for meg. For på hvilken planet levde han hvis man mente at vi kunne ha pent pyntede bord stående???? Vi hadde dette ene spisebordet og små unger som flyttet på alt hele tiden????

Ja, og så hører det med til historien at jeg har en mann som like pynt og jeg liker rene flater.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.