|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Jeg skal jobbe så det blir nok joggebukse eller tights, t-skjorte og hettejakke. Men i fjor feiret vi hos søsteren min, og da hadde jeg på meg et kort, svart brokadeskjørt, og hvit bluse. Ikke sko. Har ikke behagelig pensko til innebruk
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 09-12-25 kl 21:23. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Vi kler oss pent, men også komfortabelt. Pleier ha litt fine smykker og sko. Det er vel den eneste gangen i året jeg har med meg pensko når jeg skal bort.
|
|
|
#26 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Komfortabelt pent. I år blir det nok litt mer komfortabelt da vi skal være på hytta. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Pent, men behagelig. Har en ny kjole i klesskapet som skal i bruk for første gang julaften.
|
|
|
#29 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Det kommer an på hvem jeg feirer sammen med, men liker at vi pynter oss - dog ikke under kjøkkentjenesten - jeg hater fettflekker på klær som ikke er arbeidsklær. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Kjole på meg og jentene og dress/bukse og skjorte på far og sønn.
|
|
|
#31 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Til frokosten (har alltid frokostbesøk) så har jeg en hverdagskjole, mannen jeans og ungene koseklær/pysj.
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Vi pynter oss, damene i kjole og menn i dress eller finbukse og skjorte.
|
|
|
#33 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Vi kler oss pent, men komfortabelt. Og bytter til koseklær litt ut på kvelden. Vi har som regel noe besøk på juleaften.
|
|
|
#35 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Komfortabelt pent var et godt uttrykk som beskriver oss. I fjor sydde jeg brokadeskjørt og topp sjøl; blir nok samme antrekk i år.
|
|
|
#36 |
|
kamerat
|
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Kjole og dress til julemiddagen. Det er tradisjon for at jeg har på meg min FP-kjøpte røde silkekjole med dragemønster i gull fra Mette Møller, og det blir kanskje sånn i år igjen. Den er litt på den trange siden, så den ryker av igjen ganske tidlig på kvelden. Jeg kommer meg gjerne gjennom tre kjoler i løpet av dagen: komfortabel, julerød kjole fram til klokka fem, så dragekjole, så inn i en mer komfortabel penkjole.
|
|
|
#37 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?
Akkurat dette.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 10-12-25 kl 10:26. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Vi pynter oss, kjole og dress. Jeg har en paljettkjole som er komfortabel, så den er på. Vi pynter oss til middag som er i 15-16-tiden.
|
|
|
#39 |
|
Borte
|
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Vi pynter oss. Jeg skal ha enten fløyel eller glitter, fine smykker, krøller i håret og pensko. Såpass må det være.
|
|
|
#40 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?
Jeg må jo rette på meg sjøl! Det kan hende jeg skal ha på glitterbukse og en kul topp i år.
|
![]() |
|
|