|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lage kålrabistappe på forhånd?Jeg kokte og moste kålrabien på formiddagen julaften, og varmet opp igjen på kvelden. Ble veldig bra! |
|
|
|
|
|
#42 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lage kålrabistappe på forhånd?Ovnsbakt kålrabi (++) ga en helt fantatsisk kålrabistappe. Åh
|
|
|
|
#43 |
|
Rockesøster
|
Sv: Lage kålrabistappe på forhånd?Jeg er helt enig med Ruslebiffen. Dette ble kålrotstappen sin. Jeg er ikke noe rosmarinfan, men brukte timian og en habanero. Tellicherrypepper og litt høyere temp for å få litt karamelliseringssmak.
|
|
|
#44 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lage kålrabistappe på forhånd?Drar opp denne for å høre mer om kålrabi i ovnen. Folie over? Men da blir jo ikke bitene karamellisert, men kokt? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Tatt på
|
Sv: Lage kålrabistappe på forhånd?Siden det er tid for kålrabistappe igjen: https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/x...tet-1.17681229
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Lage kålrabistappe på forhånd?Jeg "koker" kålen i mikroen før jeg moser og lager stappe av den. Da forsvinner ikke noe grønnsakssaft eller noe. Legger den i form med silikonlokk over og koker til den er mør nok til å moses med stavmikser. Pleier å bli veldig godt.
|
|
|
#47 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Lage kålrabistappe på forhånd?
Den har jeg lest tidligere i dag og tatt til meg. I år skal jeg bake den i ovnen. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Øyboer
Sv: Lage kålrabistappe på forhånd?Kan den bakes i ovnen tidlig på morgenen og så bare varmes litt opp kanskje? |
|
|
|
![]() |
|
|