|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Hjelp meg å bestemme meg!Vi skal til Birmingham i januar (landbruksmesse)
|
|
|
|
#3 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å bestemme meg!London definitivt. Parkwood Hotel er rimelig og greit, frokost - enkel full English - er inkludert og beliggenheten kan knapt bli bedre da det ligger like ved Marble Arch og Hyde Park. 10 min å gå til Paddington, og enda kortere til Oxford Street. Hvis dere har et intakt shopping-gen. En 20 minutters rusletur gjennom Kensington Gardens og dere er i South Kensington. Passere Kensington Palace på veien. Nydelige St James Park en halvtime unna retning Buckingham Palace hvor de kuleste pelikanene vandrer rundt! Southside like over broa, trafikkfri promenade østover. London Eye og St Pauls på veien. Må krysse over elva for å se St Pauls, da. Fra Paddington gå til Little Venice og enten gå eller ta båt til Camden via Regents Canal. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å bestemme meg!Birmingham er job også fint. Shopping på Bullring, vandring og handling i Jewellery Quarter. God mat. Dagstur til Stratford. Samtidig ser jeg at London kan være et bedre valg, simpelthen fordi det engelske været i januar er elendig, og det kan være mer å finne på der om vinteren. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Klar
|
Sv: Hjelp meg å bestemme meg!Hvis dere ikke har vært mye i London tidligere så ville jeg helt klart dratt dit! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hjelp meg å bestemme meg!Jeg var i London for første gang på 16 år i februar, og det var helt topp!
|
|
|
#7 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hjelp meg å bestemme meg!Jeg ville valgt Jorvik, aka York. Gåvennlig og masse fint å se på og gode spisesteder. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hjelp meg å bestemme meg!Du er ikke så langt unna Liverpool, Chester og Manchester - veldig fine byer alle sammen. Chester er liten og har bymurer og to etasjes hadlegater, en nydelig kirke og er liten og oversiktlig. Bra hoteller og ikke helt Londonpriser. Det går tog mellom Liverpool og Chester hver time.
|
|
|
#10 |
|
can-jur
|
Sv: Hjelp meg å bestemme meg!Det blir York!
|
|
|
|
#11 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hjelp meg å bestemme meg!
Takk for tipset om jernbanemuseum i York. Det skal besøkes neste gang vi drar dit. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hjelp meg å bestemme meg!https://www.virginexperiencedays.co....QaAhMzEALw_wcB
|
![]() |
|
|