|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Spinn-off - Arkitekturopprør og -oppgjør og hva ER egentlig stygt og pent?Jeg har vært på et par interessante foredrag, og hhv boligbyggingen i Oslo etter krigen, og om hvordan byplanleggere gjorde helt om på hvordan byen Hamar blir brukt av folk som ferdes der.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#22 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinn-off - Arkitekturopprør og -oppgjør og hva ER egentlig stygt og pent?
Det er vel ikke korrekt? Jeg har ikke noen fullstendig oversikt over hva TEK17 innebærer, men jeg siterte da blant annet at det er krav til hvordan soverom skal utarbeides. Det er også krav til at utformingen av entreen skal tilpasses slik at den kan brukes av en rullestolbruker.
|
![]() |
|
|