Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #22

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-25, 19:13   #781
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #22

Fasit ble at en magisk tannlege bygget opp ny tann og at jeg kan smile igjen, men være nøye med å ikke tygge med den. Ser utrolig mye bedre ut enn den gamle tanna, og selv om kontrasten til nabotanna er stor (har et emaljeproblem og masse hvite flekker her og der) så har jeg nå trua på at jeg en dag i fremtiden kan få et penere smil bare jeg får satt på krone på begge to. Men det er neste års problem!

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-25, 19:20   #782
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Fasit ble at en magisk tannlege bygget opp ny tann og at jeg kan smile igjen, men være nøye med å ikke tygge med den. Ser utrolig mye bedre ut enn den gamle tanna, og selv om kontrasten til nabotanna er stor (har et emaljeproblem og masse hvite flekker her og der) så har jeg nå trua på at jeg en dag i fremtiden kan få et penere smil bare jeg får satt på krone på begge to. Men det er neste års problem!

Herlig!

Gammel 30-12-25, 09:59   #783
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra GydaG!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-25, 13:42   #784
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Folk som skyter opp fyrverkeri..Nå har vi en livredd hund for alle lyder.

Gammel 31-12-25, 10:18   #785
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Folk som skyter opp fyrverkeri..Nå har vi en livredd hund for alle lyder.

Takk for påminnelsen. Mellomste sin katt bor her for tiden og skal IKKE ut.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-25, 12:01   #786
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Skal ha 11 stykk på middag i dag, og våknet til hus uten vann i rørene..

Gammel 31-12-25, 17:39   #787
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Skal ha 11 stykk på middag i dag, og våknet til hus uten vann i rørene..

Oj, fått vannet tilbake?

Gammel 01-01-26, 03:04   #788
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Oj, fått vannet tilbake?

Ja kom heldigvis tilbake ca kl 14. før det rakk vi å kjøpe 15 liter vann så nå har vi kriseberedskap på vann i alle fall

Gammel 01-01-26, 10:58   #789
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Blæ.

14 åringen med omgangssyke igjen. Hvor søren har hun plukket det opp? Hun har vært ute av huset to ganger den siste uken, middag hos min bror på søndag og middag hos mine foreldre i går. De samme 11 folka samlet begge gangene og de andre 10 er friske.

Men de drøyt tre timene på badegulvet levner ingen tvil. Hun var kvalm da hun la seg, som jeg rilskrev "overtrøtt og mye godteri", men det var nok mer enn som så.

Tung start på året. Hun hadde jo en runde i midten av desember også.

Godt det er en rolig dag i dag.

Gammel 01-01-26, 11:39   #790
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjipt å bli syk på starten av året. Kanskje det er noe mat hun ikke tåler? Jeg blir skikkelig dårlig av svineribbe og svinesteik. (Kvalme, oppkast og diaré..)

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-26, 12:23   #791
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Hun spiste pinnekjøtt og svineribbe. Og hun spiste altså pinnekjøtt julaften og svineribbe førstedag uten å bli dårlig. Hun har irritabel tarm og reagerer i hovedsak på laktose, men det har også min mor så all saus etc er laget laktosefri der i huset. Hjemme gikk det i godteri og potetgull, mye samme som hun har spist resten av jula så jeg klarer ikke se at det var der heller.

Menmen. Vi har alle fått sovet litt nå, så tar vi en rolig start på året

Gammel 01-01-26, 14:16   #792
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Håper hun blir fort bra igjen, og at det ikke blir flere som blir syk.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-26, 14:28   #793
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også skjør mage, Malama, og jeg reagerer på stress eller uvante rutiner på den måten der. Slitsomt opplegg. Håper hun blir bedre kjapt!

Gammel 01-01-26, 14:31   #794
Malama

Malama sin avatar

Standard

Hun er heldigvis i grei form nå. Ikke noe matlyst, men har stått opp og spist et par små biter og drukket litt. Det er jo heldigvis lenge til skole, så det blir bare en rolig start på året.

Gammel 07-01-26, 11:16   #795
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 07-01-26, 16:29   #796
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Tankekjør. Hele tida.

banana er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-26, 17:27   #797
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Tankekjør. Hele tida.

Gammel 07-01-26, 17:35   #798
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Rørene til vaskemaskinen røyk. Så da blir en rørlegger min beste venn. Snart håper jeg.

Gammel 07-01-26, 19:06   #799
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Tankekjør. Hele tida.

Kan metoden i podcasten Leger om livet #126 Bekymringer, følelser og tanker som tar overhånd fungere for deg?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-26, 19:48   #800
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Rørene til vaskemaskinen røyk. Så da blir en rørlegger min beste venn. Snart håper jeg.

Kjekt å se deg igjen. håper rørene fikses kjapt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.