Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En liten påminning om snøbrøyting

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-26, 20:09   #13
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En liten påminning om snøbrøyting

Min yngste skulle ønske de ikke brøyter i nabolaget. Iallefall ikke på natta.. Hun våkner, blir illsint og skriker at det bråker. Selvsagt bråker det, men det skjønner ikke hun. Og hen som brøyter her er så nøye, så hen bruker så lang tid. Så vi har egentlig ikke noe imot å bli sist på ruta. Kanskje jeg hadde fått sovet litt lenger før pøbelen min vekker meg... Prøv å forklare en som er lydvar at det er bra at de brøyter, slik at det er lettere for henne å gå til skolen. Kl 3-4 om natta er ikke hun mottagelig for fornuft. Nå har jeg lagt hørselvernet hennes på nattbordet, med beskjed om å ta på dem hvis hun hører lyder, og ikke skrike.

Men ja, brøytemannskapet gjør en bra jobb. Vi må bare lydisolere rommet hennes. (Og be ingen hunder å bjeffe eller motorsykler kjøre forbi mellom kl 21 og 7...)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.