|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ser lyst på livet
|
PC-sekk/tote-bag fra ospreyEr det noen som har denne, og er den så bra som reklamen tilsier? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: PC-sekk/tote-bag fra osprey
Jeg har ikke erfaringer med akkurat den, men har erfaring med Osprey generelt og en liknende modell fra Fjällräven. Jeg opplever at Osprey har veldig god kvalitet, og den lille sekken jeg fikk til førtiårsdagen min og har blitt brukt av både meg, Høvdingen og Hiawata til både tur, by, frakt av greier osv. holder stand. Hiaawata har også trillekoffert fra Osprey som er skikkelig god, med mange smarte løsninger.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: PC-sekk/tote-bag fra ospreySå smart! Er den stor nok? Jeg har en 30 l DB-sekk, og den er akkurat passe som jobb+trenings-sekk. 25 l ble for liten. Det er spesielt sko som suger plass.
|
|
|
#4 |
|
nju nja njo
|
Sv: PC-sekk/tote-bag fra ospreyJeg har en Osprey sekk som jeg er veldig fornøyd med og jeg har en lignende kombinasjon fra Fjellräven som jeg har brukt i mange år. Genialt med sånn tote/ryggsekk-kombinasjon synes jeg.
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: PC-sekk/tote-bag fra ospreyJeg har den, og er veldig fornøyd. Den er super til daglig bruk.
|
|
![]() |
|
|