|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#441 |
|
rakkarpus
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow
Ja, helt enig, og det av noen du har definert som venn. Føler med henne.
|
|
|
#442 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowJeg føler at jeg kanskje hadde foretrukket å «ikke vite». Hvis man først får vite om slike overgrep i ettertid, så må det gjøre vondt på en ganske annen måte.
|
|
|
|
#443 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De må jo innhente offerets betraktninger. De har jo plikt til å utrede potensielle lovbrudd best mulig.
|
|
|
#444 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowJeg tenker at dette bør sette propp i kjeften på alle dem som mener at de som har anmeldt har gjort det for å skaffe oppmerksomhet rundt seg og sitt. Kastet seg på hypen, liksom. Hun her har jo vært en støttende venn og uttalt seg som "karaktervitne" nærmest. Og har åpenbart ikke ønsket å bidra til at han får "mer på seg".
|
|
|
#445 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowDet setter selvsagt ikke propp i kjeften på dem som mener at "løse kvinner som kler seg utfordrende og drikker seg sanseløse selv må ta skylden for hva som skjer med dem", da.
|
|
|
#447 |
|
rakkarpus
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowJeg reagerer på forsvarernes bruk av ord; i dag ble ordet tenåring brukt om Høiby og dagen i 2018 da et påstått overgrep skal ha skjedd, han var da 21 år, er 29 år nå.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : I går kl 17:58. |
|
|
|
|
|
#448 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowJeg får også en følelse av at her forsøker man skape et bilde av stakkars lille Marius som ikke kan noe for det han gjør. Han er en voksen mann som må stå til ansvar for sine handlinger og de valgene han har tatt. |
|
|
|
|
|
#449 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sikkerhetsmessig er det vel tryggere at Marius er på nachspiel der, enn et vilkårlig annet sted. Vet vi at mor/stefar ikke visste om dette? Jeg vil heller at mine unger skal feste i nærheten av meg enn langt unna meg ...
|
|
|
#450 |
|
villende
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowNår jeg leste beskrivelsen av forklaringen som ble gitt i går, så kjente jeg at det gikk et grøss gjennom meg. Fordi dette er en mann som forsøker å gjøre seg selv til et offer for handlinger han selv har valgt å gjennomføre, ved å begrunnet det i at det er så synd på ham fordi han er sønnen til Norges kronprinsesse. Som om det ikke er mange, mange unge mennesker som vokser opp med superkjendis-foreldre, uten å bli drittsekker og overgripere. |
|
|
|
![]() |
|
|