Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

"Usynlige" øredobber?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I dag, 15:02   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

"Usynlige" øredobber?

Hvor får jeg tak i usynlige øredobber? Og jeg vil IKKE kjøpe på temu, som er det jeg får opp når jeg googler.
Selv om jeg har prøvd å holde hullet i øret åpent, så må jeg ofte "stikke på nytt" etter bare en arbeidsdag. Ene øret går bra, men det andre gror igjen. Hullene fikk jeg da jeg var rundt 11 år... Problemet var ikke så stor til å begynne med.
Jeg har jo egentlig ikke lov å ha noe i ørene på jobb, men jeg har gjort det noen uker for å prøve å få hullet til å holde seg oppe. Men det hjelper ikke.
Så jeg er ute etter noe bittelite som kan holde hullet oppe og helst ikke vises. Jeg har ingen allergier, men vil altså ikke kjøpe på temu e.l.

Gammel I dag, 15:16   #2
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Usynlige" øredobber?

Da jeg jobbet et sted det ikke var lov med piercinger og ville holde bridge piercingen åpen brukte jeg en labrett i akryl som jeg kappet av litt så den passet akkurat inni.
Noe slikt burde kunne fungere til ører.
https://www.ragnarakk.no/products/ac...lexible-labret

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.