|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trenger lading
|
"Usynlige" øredobber?Hvor får jeg tak i usynlige øredobber? Og jeg vil IKKE kjøpe på temu, som er det jeg får opp når jeg googler.
|
|
|
|
#2 |
|
finner ut av mye
|
Sv: "Usynlige" øredobber?Da jeg jobbet et sted det ikke var lov med piercinger og ville holde bridge piercingen åpen brukte jeg en labrett i akryl som jeg kappet av litt så den passet akkurat inni.
|
|
|
#3 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Usynlige" øredobber?Nå vet jeg ikke hvorfor du ønsker usynlige øredobber eller piercinger, men dersom det er forbudt grunnet hygiene, syns jeg ikke det er greit med usynlige øredobber. Er det pga av fare det er forbudt, syns jeg heller ikke man skal bruke usynlige, for faren er der fortsatt om du bruker øredobber.
|
|
|
|
#4 |
|
trenger lading
|
Sv: "Usynlige" øredobber?Det er vel av hygieniske grunner, men jeg tar mye mer på brillene mine enn ørene mine. Hadde jeg jobbet der det er fare for at de kan ramle ut der de alldeles ikke skal være, eller skal være sterile omgivelser hadde jeg selvsagt ikke gjort det.
|
|
|
|
#5 |
|
finner ut av mye
|
Sv: "Usynlige" øredobber?Jeg har aldri brukt i øreflippen. Jeg måtte kutte den jeg brukt i passende lengde. Piercingstudio har sikkert. Og hvis ikke så kan jeg anbefale Ragnaråkk. Har handlet der selv.
|
![]() |
|
|