|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2016
![]() |
Sv: Hvor lang tid bør man ha mellom to flighter når man ikke kan bestille "overlappenVel hjemme kan jeg si at jeg hadde akkurat tre timer mellom overgangene i Krakow, og det gikk veldig fint. Rakk å spise polske dumplings til middag også. Ble en litt annen rute hjem, og da slapp jeg å bekymre meg for overganger. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bør man ha mellom to flighter når man ikke kan bestille "overlappenBasert på nylig tur på gjennomgående billett, så er en time ikke nok margin på Kastrup, men 40 min er nok i Frankfurt. Man rekker flyet fordi der har de en ordning der man hentes med bil og kjøres direkte til nytt fly uten å komme innom terminalen. Bagasjen blir ikke med da, men blir ettersent separat.
|
|
|
|
#23 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bør man ha mellom to flighter når man ikke kan bestille "overlappen
Vi hadde to timar i Lisboa for vidare flyvning til Brasil. Flyet frp Oslo var forsinka, med ca 20 minutt, så det vart løpetur for å komme gjennom alt me skulle gjennom.
|
|
![]() |
|
|