Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor lang tid bør man ha mellom to flighter når man ikke kan bestille "overlappende"?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-26, 16:35   #21
Evrydike
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2016
Evrydike har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor lang tid bør man ha mellom to flighter når man ikke kan bestille "overlappen

Vel hjemme kan jeg si at jeg hadde akkurat tre timer mellom overgangene i Krakow, og det gikk veldig fint. Rakk å spise polske dumplings til middag også. Ble en litt annen rute hjem, og da slapp jeg å bekymre meg for overganger.

Evrydike er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-26, 11:27   #22
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid bør man ha mellom to flighter når man ikke kan bestille "overlappen

Basert på nylig tur på gjennomgående billett, så er en time ikke nok margin på Kastrup, men 40 min er nok i Frankfurt. Man rekker flyet fordi der har de en ordning der man hentes med bil og kjøres direkte til nytt fly uten å komme innom terminalen. Bagasjen blir ikke med da, men blir ettersent separat.

Gammel 12-02-26, 14:45   #23
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Hadde 55 min i København mellom et fly fra Tokyo til et fly til Oslo. Gikk kjempefint.

På vei ned var det samme satt opp. Da endret jeg det (altså tok et tidligere fly fra Oslo) fordi jeg visste at det bare var ett fly om dagen mellom København og Tokyo og derved at det hadde vært veldig kjipt hvis jeg ikke hadde rukket forbindelsen.

Vi hadde to timar i Lisboa for vidare flyvning til Brasil. Flyet frp Oslo var forsinka, med ca 20 minutt, så det vart løpetur for å komme gjennom alt me skulle gjennom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.