Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Godt alternativ til Google Photo?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I går, 13:06   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Godt alternativ til Google Photo?

Vi har alle bildene våre i Google Photo, men kjenner litt på det at jeg har solgt sjela mi til et selskap som ikke bryr seg om personvern.
Men det har vært så praktisk. Både jeg og mannen deler bilder med hverandre det gjør at vi begge to får enkel tilgang til bilder den andre parten tar.
Og vi kan dele med sønnene våre, slik at de også har tilgang.
Og så synkroniseres det automatisk fra telefonene vår.
Enkelt.
Og så har vi satt veldig stor pris på søkefunksjonaliteten. Man kan søke etter en person i bildene, eller steder, eller ting. Eks "Mex, kjøkken" og jeg får da alle bilder av meg tatt på et kjøkken.

Finnes det noen gode alternativer her? Noen som vet?
Som har noen av de samme funksjonene? Enkle delingsmuligheter innad i familien og gode søkefunksjoner?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 13:07   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Godt alternativ til Google Photo?

Dette lurer jeg også på.

Gammel I går, 13:21   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bruker Jottacloud, synes den har mye den samme funksjonaliteten.

Gammel I går, 13:36   #4
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg fått meg en proton-e-post. Og det ser ut som det faktisk er noen lagringsmuligheter for bilder her også. Jeg må sjekke næmere.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 13:52   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jottacloud er et godt alternativ. Norsk selskap og har norsk personvern.

Gammel I går, 14:25   #6
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker også Jottacloud.

Og Google foto

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 15:02   #7
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvordan får man flyttet bildene fra Google photo til et annet sted på enklest mulig måte?

Gammel I går, 16:18   #8
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har brukt Jottacloud i mange år og er godt fornøyd med det. Har automatisk backup av både pcer og mobiler. Er usikker på om man kan søke etter personer, men ellers syns jeg søkefunksjonaliteten er god.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.