Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tips til farger på vegger

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I går, 20:08   #21
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til farger på vegger

Jeg er på fargeutkikk selv for tiden, så fin tråd å følge.

Men et par tips: vi malte soverommet i Byge for noen få år siden, både vegger og tak. Byge er veldig lik deco blue, bare litt mindre sort i. Utrolig fornøyd med det valget, føles som å legge seg i en lun hule. Og vi sover begge bedre fordi rommet rommet oppleves mørkere.

Vi har akkurat malt loftsstue i Ambient pink og green tea, og det var en veldig fin kombinasjon sammen med skråtak i bjørkefiner.

Gammel I går, 20:55   #22
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Tips til farger på vegger

Jeg har også Bygehulesoverom, og ville gjentatt det valget om jeg skulle flytte til ny bolig.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.