|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Hyggelige kafeer i eller nær Oslo sentrum?Den middagscafeen på Oslo S. De har skikkelig god mat, greie priser, folka er hyggelige, det er masse stikkontakter og man kan sitte å se på alle folka som skal reise eller kommer hjem. Eller man kan sitte i et hjørne med ørepropper og jobbe.
|
|
|
|
#3 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hyggelige kafeer i eller nær Oslo sentrum?For kaffe; Fuglen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hyggelige kafeer i eller nær Oslo sentrum?Jeg er visst stadig på jakt etter hyggelige kafeer i og nær Oslo setrum. For bare kaffe eller med enkle lunsjretter i tillegg.
|
|
|
#5 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hyggelige kafeer i eller nær Oslo sentrum?Nordvegan fordi den er vegansk og har veldig god mat. Jeg er ikke veganer, men spiser generelt for lite grønnsaker, og liker å benytte anledningen til å besøke veganske spisesteder når jeg kan.
|
|
|
#6 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hyggelige kafeer i eller nær Oslo sentrum?For kaffe i sentrum; Fuglen i Universitetsgata 2, og filialen i Gamlebyen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hyggelige kafeer i eller nær Oslo sentrum?Hvis du er i Majorstueområdet liker jeg Pust godt. Romslig lokale, rolig stemning, god kaffe og bakst. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
En som trener
|
Sv: Hyggelige kafeer i eller nær Oslo sentrum?
Den ved siden av Pust er også fin, der har de gode franske pannekaker (av bokhvete, tror jeg). Grains heter den. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
flisespikker
|
Sv: Hyggelige kafeer i eller nær Oslo sentrum?Café Grensen er hyggelig. Den ligger altså i Grensen.
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Hyggelige kafeer i eller nær Oslo sentrum?The Little Pickle.
|
![]() |
|
|