|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
koko
|
Sv: Sommeren 2026Familien skal ei veke til Kreta og så blir det ei veke i Oslo på Norway Cup.
|
|
|
#23 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Sommeren 2026Vi har flyttet sommerferien til høstferien, da skal vi til Brasil. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Sommeren 2026Så spennende med Brasil, 007. Fortell mer!
|
|
|
|
#25 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sommeren 2026Lang historie
|
|
|
|
#26 |
|
TittelTøs
|
Sv: Sommeren 2026Norges-ferie. Som er helt perfekt så lenge jeg har fjell jeg kan gå i tilgjengelig. Skulle egentlig ligge på en badestrand et varmt sted i en uke, men måtte avbestille grunnen helsen til Strutse-mannen.
|
|
|
#27 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommeren 2026Jeg skal tre uker til Tyskland på jobbeferie – følgelærer for 12 ungdommer på kurs, må være i beredskap 24/7 men har ikke ansvar for noe av opplegget. Ut over det blir jeg nok hjemme og håper på litt finvær og mange fine turer i nærområdet.
|
|
|
#28 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sommeren 2026Lite planer. Skal arrangere stort 50-årslag (meg og mannen). Vi har ny Tesla så en Roadtrip kanskje?
|
|
|
#29 |
|
I mål
|
Sv: Sommeren 2026Lillebror skal på korpstur til utlandet og i tillegg skal barna til Island med faren sin. Derfor blir det med god samvittighet færre planer på dem og meg i år. Vi har hytta i Sverige 2 uker og får se utover det. Kanskje en avstikker derfra, eller kanskje tar vi en liten tur et annet sted, det blir improvisert. I tillegg skal jeg på DNT fottur, og det gleder jeg meg til. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Sommeren 2026Eg og trettenåringen skal på britrail. Foreløpig er fly til Edinburgh, overnattinger der og togpass i boks. Og så har vi eit excel-ark med ruteplanlegging.
|
|
|
|
#31 |
|
I mål
|
Sv: Sommeren 2026
Dette er jeg veldig spent på å høre om, siden det har vært snakket om her også. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sånn ellers blir det helgeturer til campingvogna ved sjøen, og kanskje en tur til Ørland for å besøke militærungen. Det vil si, da skal han og faren fiske laks, jeg passer på hunden. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Sommeren 2026Det blir antakelig norgesferie i år også. Ingenting er bestemt, men det blir nok en tur på hytta på fjellet, forhåpentligvis mange fine dager på oslofjorden med båten, besøke venner, kanskje en festival.
|
|
|
#34 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Sommeren 2026Må jo svare jeg også da. Foreløpig vet jeg bare at begge barna skal jobbe. Må begynne å lage noen planer.
|
|
|
#36 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Sommeren 2026Kom på en ting som er klart, lillesøster skal til Italia med korpset.
|
|
|
#37 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommeren 2026Vi skal på cruise i Middelhavet fra Ravenna etter ønske fra minste (som er blitt ganske stor!). Hun og jeg har cøliaki så dette er et tilrettelagt del av et RCCL cruise med eget dining room med bare glutenfri mat. Hun gleder seg til endelig å få et utvalg i mat uten å bekymre seg over ting hun ikke tåler så hun bryr seg egentlig ikke hvor cruiset går
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Sommeren 2026Vi har leid leilighet på Kreta i to veker gjennom Airbnb. Dei to voksne barna blir også med.
|
|
|
#39 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det høres fantastisk ut, både turen OG planleggingen!
|
|
|
#40 |
|
Klar
|
Sv: Sommeren 2026Foreløpig plan er at jeg ikke skal på sommerferie! |
|
|
|
![]() |