|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Konfirmant 2026Vi trenger vel en tråd for konfirmasjonene i å også? (lette i forumet, men fant ingen) Sist redigert av Galathea : 16-03-26 kl 14:45. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2026første helgen i mai for vår den, 2.5
|
|
|
#3 |
|
koko
|
Sv: Konfirmant 2026Konfirmasjon 2. mai. Seremoni klokka 14 i kulturhuset, fest på jobben til mannen etterpå. Har førebudd ca null, men hadde nyleg fest der eg sjølv laga maten til 20 pers, så det skal nok gå greit å plusse på nokre på det. Har prøvd å få ungdommen sjølv til å foreslå farge/pynt, han er ikkje på den planeten i det heile.
|
|
|
#4 |
|
Sv: Konfirmant 2026
Haha, samme her, jeg har ymtet frampå litt om pynt og borddekking, men da fikke jeg bare et overraska blikk tilbake. Så det blir jeg kjører samme oppsett som for datteren for 2 år siden, grønt/naturfarger, det er passe nøytralt, mulig vi pynter med noe gamingrelatert, siden det er hovedinteressen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Konfirmant 2026Mellomste er konfirmant 9. mai. Konfirmasjon kl 14 og selskap kl 16.
|
|
|
#6 |
|
Glad
|
Sv: Konfirmant 20266.6 her i gården. Har bestilt lokale men bestiller maten senere. Ligger an til å bli thaimat. Det hadde vi også i nummer 2 sin konfirmasjon. Vi må være ute av lokalet til kl 19, så da må vi være effektive når selskapet er slutt.
|
|
|
#7 |
|
Sv: Konfirmant 2026Hvor kjøper dere dress til gutta? Min har vokst noe hinsides siste året, så planen var å vente lengst mulig, men nå er vel tida snart inne. Han har null interesse for mote selv, i fjor så jeg at så og si alle hadde mørk blå dress og brune sko, er det det som gjelder for konfirmantene i år også? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Konfirmant 2026Et par år siden min ble konfirmert, men han fikk Selected dress. Dressmann ble for vide for ham. Han og kameratene bruker fortsatt blå dress med brune sko og brunt belte.
|
|
|
#9 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
|
|
|
#10 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har nettopp kjøpt på Dressmann, og min gikk for lys grå dress, lys blå skjorte, og brune sko og belte.
|
|
|
#11 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 202610.5. kl. 09.30 i Oslo rådhus for minsten. Festen tar vi som en lunsj hjemme. Han har sterk ønske om grillfest. Jeg er i England nå og har kjøpt dress fra Next. Jeg har hatt konfirmasjon hjemme før, så det går ganske greit å lage maten selv. Jeg føler ikke at jeg har nok kontroll over hvem som kommer, så det må jeg få sjekket ut når jeg kommer hjem. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min gutt har ikke startet å vokse enda, så utvalget begrenser seg selv, men Dressmann har små størrelser. Siden han nå står rett foran vekstspurten, har vi valgt å kjøpe pent brukt dress da han blir å bruke den maks 3 ganger. Den er garantert for liten allerede til jul. Det ble mørk blå. |
|
|
|
![]() |
|
|