|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Anbefale meg en dørmatte til innendørs bruk?Vi trenger en ny dørmatte til å ha innenfor døra. Den må være lav, ellers går ikke døra opp. Den vi har nå er fra IKEA og røyter noe helt enormt. Jeg ønsker oss en som er i grei kvalitet, er vaskbar og likevel ikke koster en formue. Finnes det?
|
|
|
#3 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefale meg en dørmatte til innendørs bruk?Jeg kjøpte fra Igroshage.no i vinter, er superfornøyd. De kan og vaskes i maskin på 30 gr. Det har ikke jeg gjort ennå.
|
|
|
#4 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefale meg en dørmatte til innendørs bruk?Vi har en fra Bohus, ganske stor. Har vasket den mange ganger.
|
|
|
#6 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Anbefale meg en dørmatte til innendørs bruk?Jeg har også fra Heymat både ute og inne. Veldig fornøyd!
|
|
|
#7 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Anbefale meg en dørmatte til innendørs bruk?Vi har fra ikea. Det er vel mer en type teppe til gang. Passer ypperlig til vårt bruk. Den holder på støv og skitt og den er gummiert under.
|
|
|
#9 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Anbefale meg en dørmatte til innendørs bruk?Har fra europris! Røyter ikke. https://www.europris.no/p-dormatte-d...PXSaYm_vv5Swzl
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Anbefale meg en dørmatte til innendørs bruk?Vi har en billig fra Rusta som vi har valgt å legge flere stedet. Ikke noe kul eller noe, men fungerer veldig bra, Røyter ikke og gir ikke heller fra seg farge fra baksiden på gulvet (hvilket vi har oppdaget at noen som har ligget lenge andre steder har gjort). Vi har den ved inngangsdøren og flere terrassedører https://www.rusta.com/nb-no/tepper/d...50-cm-mork-gra |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Anbefale meg en dørmatte til innendørs bruk?Vi har en enkel en fra jysk;
|
|
|
|
#12 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Anbefale meg en dørmatte til innendørs bruk?Jeg har lagt et teppe fra Rusta (Emmy) innenfor døren min, den kommer i flere størrelser, og jeg liker den godt for den er veldig nøytral og enkel å ha med å gjøre.
|
|
|
#13 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Anbefale meg en dørmatte til innendørs bruk?Vi ble "lurt" med både te og omvisning i India en gang i 1999 tror jeg det var og kjøpte et lite indisk vevd silketeppe. Det brukes fortsatt til verdens dyreste men i det minste minnerike matte innenfor døren. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Anbefale meg en dørmatte til innendørs bruk?Vi har Heymat, bor på bakkeplan og tar med all grus og fuktighet rett inn i huset. Veldig fornøyd. Kattene bruker den som klorematte innimellom, veldig fornøyd de også.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefale meg en dørmatte til innendørs bruk?Vi har fra Heymat og slik en kjøper metervis fra fargehandel. Lettest å holde ren den fra fargehandelen. Den er mest praktisk men er ensfarget. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Anbefale meg en dørmatte til innendørs bruk?Jeg bruker denne fra Europris. . Suger til seg vann og støv/møkk når man tråkker på den, så bytter jeg den bare ut en gang i året ca. siden den blir stygg og slitt etterhvert. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Anbefale meg en dørmatte til innendørs bruk?Vi har kjøpt disse på Bauhaus
|
|
|
|
#20 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Anbefale meg en dørmatte til innendørs bruk?Vi har denne innendørs. Ikea. https://www.ikea.com/no/no/p/lynderu...rget-30382776/
|
![]() |
|
|