|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Introvert optimist
|
PåskeinspirasjonHva skal dere i påsken, folkens? Er det noen som vil dele tips til morsomme aktiviteter? Jeg tenker turmål, konserter, utstillinger, beste stedet for å spise vafler, brettspill, påskekrim enten bøker eller film/serier, o.s.v..
|
|
|
#2 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PåskeinspirasjonVi skal forsøke å samle storfamilien og spille secret Hitler. Det er kjempemorsomt når man er mange nok. Jeg baker forresten de grove rundstykkene dine nå, for de er superpopulære, og alle ungene håper på det til lunsjmat i påsken |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: PåskeinspirasjonVi skal på Folkemuseet og løse krimgåten der. Den er jo for barn, men er ganske gøy for voksne også!
Ellers er planen å lage mat i bålpanne.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PåskeinspirasjonVi skal også være hjemme, så henger her for inspirasjon. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Sv: PåskeinspirasjonDet blir rundstykkebaking her også og hvis jeg får ånden over meg rydding i kleskottet. Jeg burde rydde og det er et loppemarked etter påske som trenger lopper, så det er vinn-vinn hvis jeg blir ferdig og får sendt noe dit.
|
|
|
#6 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: PåskeinspirasjonVi skal på hytta, men det er dårlig med snø og værmeldingen ser heller ikke så lovende ut. Ser for meg at det blir joggeturer, god mat/vin, smågodt og mye påskekrim. Får besøk av nevø med kjærest noen dager, arvingen og kjæresten likeså. Sannsynligvis drar vi hjem påskeaften. Satser da på å få ryddet litt i heimen de to siste dagene. (Men kjenner jeg meg selv rett blir det fort heller mange timer i stallen |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PåskeinspirasjonJeg skal øve meg på nye sømteknikker på ny og bedre symaskin. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: PåskeinspirasjonNye brettspill er gøy. Vi har spilt secret Hitler og Werewolf. Det er med løgn og fanteri og kan få frem noen nye og ukjente sider hos spillerene
|
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: PåskeinspirasjonSiste del av påska, altså helligdagene, skal jeg til svigerfamilien på Sunnmøre. Tar buss onsdag. Mannen og sønnen drar nå på lørdag, og skal være hele uka (mannen skal ha hjemmekontor der de første dagene), yngstejenta kommer dit på langfredag (fly til Ålesund), fordi hennes ferie er uka etter, mens eldstejenta blir her hjemme hele påska, for hun skal jobbe.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : I går kl 15:06. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: PåskeinspirasjonJeg jobber mandag til onsdag. Studenten kommer hjem fredag og blir til langfredag bare sier hun. Hun vil tilbake til Oslo og henge med Oslovennene hun fikk på folkehøgskolen som nå er hjemme i Oslo på påskeferie (de studerer i Trondheim).
|
|
|
#11 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: PåskeinspirasjonMinst mulig egentlig. Planen er første del hjemme, og helligdagene på hytta. Men det kommer an på været og formen min siden jeg fortsatt er syk.
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : I går kl 20:35. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: PåskeinspirasjonHva skal vi i påskeferien spør trådstarter. Hyttetur svarer jeg. Vi ankom hytta i nord nå i kveld. Snøscootern virker (vi har brukstillatelse for strekningen hamna-hytta). Vi skal kose oss, gå skiturer, spille spill, lage mat, grave ut en snøhule, det er sny nok til det, besøke venner og slekt. Vi skal lage god mat og kose oss, også hvis vinden blåser så hardt at vi ikke kan gå ut. Og vi skal en tur til nærmeste firma som kan ta jobben med å få i stand et mer praktisk og brukanes bad i kjelleren her. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
VeloppDragen
|
Sv: PåskeinspirasjonVi skal spise påskepinnekjøtt. I år blir det førstkommende lørdag, for selv om middagen er en tradisjon, er det også en tradisjon at vi legger den til den dagen vi klarer å samle flest av oss. Jeg tror vi blir alle ti i år.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: PåskeinspirasjonIkke så mye inspirasjon herifra.
|
|
![]() |
|
|