Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Aftenposten i dag; om nettsekt, vold osv

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I går, 21:56   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Aftenposten i dag; om nettsekt, vold osv

Lenke mm i neste innlegg.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 21:56   #2
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aftenposten i dag; om nettsekt, vold osv

Jeg antar flere enn meg leste saken om 764. Jeg hadde lest om det før, i amerikanske medier, men visste ikke at de hadde fått et slikt fotfeste i Europa også. Jeg finner det så inderlig skremmende og lurer på hvordan vi som samfunn skal få stoppet slikt. Hvordan skal vi klare å beskytte barn og unge, og hvordan få stoppet svina bak det og stilt dem til ansvar?

Advarsel! Sterkt og vondt innhold!

https://www.aftenposten.no/amagasine...treme-miljoeet

Gammel I dag, 13:22   #3
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg leste det jeg også, og jeg begynte å skrive et innlegg om det, men så ble det så krøkkete skrevet, at jeg slettet det igjen.

Det er veldig skremmende!

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 13:50   #4
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg leste dette I går, og holdt på å sette kaffen i halsen. Det er helt grusomt, både at unge gutter kan være så ufattelig destruktive og at jenter utsettes for dette. Den yngste var vel 8 år?! Og det var forsåvidt ikke bare jenter heller, men også gutter som er ofre.

Sjeldent har jeg følt meg mer maktesløs.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 15:05   #5
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Jeg lurer jo på hva i all verden vi kan gjøre for å beskytte barn mot slikt. Det er jo reinspikka ondskap.

Gammel I dag, 19:09   #6
Anikka
Snøavhengig

Anikka sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Utendørs
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Helt komplett grusomt. Politiet advarte oss mot dette på foreldremøte i høst, men ante ikke hvor ekstremt det er.

Gammel I dag, 21:04   #7
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Hvilke råd ga politiet da?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.