|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
trøtt
|
Sv: Aftenposten i dag; om nettsekt, vold osvJeg antar flere enn meg leste saken om 764. Jeg hadde lest om det før, i amerikanske medier, men visste ikke at de hadde fått et slikt fotfeste i Europa også. Jeg finner det så inderlig skremmende og lurer på hvordan vi som samfunn skal få stoppet slikt. Hvordan skal vi klare å beskytte barn og unge, og hvordan få stoppet svina bak det og stilt dem til ansvar?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Aftenposten i dag; om nettsekt, vold osvJeg leste det jeg også, og jeg begynte å skrive et innlegg om det, men så ble det så krøkkete skrevet, at jeg slettet det igjen.
|
|
|
|
#4 |
|
Klar
|
Sv: Aftenposten i dag; om nettsekt, vold osvJeg leste dette I går, og holdt på å sette kaffen i halsen. Det er helt grusomt, både at unge gutter kan være så ufattelig destruktive og at jenter utsettes for dette. Den yngste var vel 8 år?! Og det var forsåvidt ikke bare jenter heller, men også gutter som er ofre. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Utendørs
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aftenposten i dag; om nettsekt, vold osvHelt komplett grusomt. Politiet advarte oss mot dette på foreldremøte i høst, men ante ikke hvor ekstremt det er.
|
![]() |
|
|